اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در آذربایجان غربی و رئیس دانشگاه ارومیه گفت: طرح آمایش سبب ارتباط میان دانشگاه های مادر و سایر دانشگاه ها می شود که می توان با این طرح به اهداف اقتصاد مقاومتی رسید.
رحیم حب النقی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه اظهار کرد: برای پیشرفت دانشگاه های کشور بایستی ارتباط میان دانشگاه های مادر و صنعتی بیشتر شود که این ارتباط در آذربایجان غربی بسیار تنگاتنگ است.
وی افزود: دکتر عبداللهی شریف در طول مدت مدیریت خود خدمات شایانی به دانشگاه داشته اند و مشکلات عدیده ای را رفع کرده اند که شایسته تقدیر است.
حب النقی در خصوص پست خطیر مدیریت دانشگاه تاکید کرد: ریاست در دانشگاه بسیار دشوار است چرا که بایستی رئیس با۳ قشر دانشجو و کارمند و استاد ارتباط تنگاتنگی داشته باشد و نیازها و خواسته های هر سه قشر را رفع کند.
وی ادامه داد: با مشکلات اقتصادی اخیر که در کشور وجود دارد و کاهش بودجه های دانشگاه در تمامی بخش ها مدیریت دانشگاه را دشوار می کند که باهمت روسای دانشگاه بسیاری از این مشکلات در دانشگاه رفع شده و برخی از مشکلات باقی مانده نیز رفع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست