اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: تکریم ارباب رجوع سرلوحه تمام امور در ادارات قرار گیرد.

مصطفوی در آیین تودیع ومعارفه فرماندار شاهین دژ  که با حضور ائمه جمعه واعضای شورای تامین وشورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: مصطفوی دراین مراسم با تاکید بر تکریم و احترام به مردم در تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان تصریح کرد: باید همواره در تمامی نهادها و دستگاههای اجرایی احترام به ارباب رجوع و تکریم مردم سرلوحه تمام امور قرار بگیرد، این مردم دین بزرگی بر گردن همه ما مسئولین دارند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان شاهین دژ در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر اینکه شهرستان شاهین دژ با تقدیم ۵۵۰شهید سرافراز خدمات بزرگی به نظام وانقلاب اسلامی کرده است اظهارکرد: شهرستان شاهین دژ با ایثارگری ومجاهدت فرزندان پاک سرشت خود در بدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های اجانب در ایجاد تفرقه بین مردم و اقوام مختلف را  تماما خنثی نمود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با امانت خطاب کردن مسئولیت در نظام اسلامی  اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی وسیله خدمت به مردم است و همچون امانتی بعد از چند صباحی باید تحویل داده شود پس آنچه که باقی خواهد ماند جز خدمت به خلق خدا ونیکی به مردم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین فصیح نیا امام جمعه شهرستان شاهین دژ نیز در این آیین با اشاره به برکات مسئولیت ومقام ومنزلت در کلام امام علی (ع) گفت: مسئولیت باید در راستای خدمت به مردم و عموم باشد ونباید ازان فرصت در جهت تامین منافع حزبی واقلیت استفاده نمود.

وی با ابراز خرسندی از تعین نیروی بومی شهرستان بعنوان فرماندار گفت: با وجود نیروهای بومی در مسئولیت های مختلف بدلیل  آشنایی با ظرفیت ها و توان شهرستان  فرآیند توسعه ورشد منطقه با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

ایوب آذین پور سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین دژ نیز در این آیین خدمت صادقانه به مردم و پیگیری مسائل ومشکلات منطقه را از اصلی ترین اولویت کاری خود در شهرستان شاهین دژ معرفی کرد.

وی با قدردانی از حس اعتماد استاندارآذربایجان غربی  گفت: در شرایط امروز که کشور با انواع دسیسه وتوطئه استکبار واجانب مواجه است وحدت واتحاد مردم  می تواند تمامی این توطئه ها را نقش بر آب کند و زمینه رشد وتوسعه منطقه را فراهم نماید.

آذین پور با ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان گفت: این شهرستان بسان رنگین کمانی از اقوام و گویش های متنوع کرد,آذری ,چهاردولی ,موصلانی وزاخرانلویی بعنوان ظرفیتی بزرگ در راستای توسعه وپیشرفت شهرستان  می توانند نقش آفرین باشند.

وی با امانت خطاب کردن مسئولیت در نظام وانقلاب اسلامی اظهار کرد: امید است با همراهی مردم ومسئولین بتوانیم در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان گام های موثری برداریم.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم ایوب آذین پور سرپرست فرمانداری شاهین دژ معرفی و با اهدا لوح از خدمات حسین عباسی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست