اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه مهاباد با بیان اینکه، وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی و جاده ها در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس خبرنگاران توسط مسوولان نادیده گرفته شد، گفت: فوت خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس باید پیام روشنی به مسوولان مرتبط باشد که وضعیت راه ها نامناسب است.

ماموستا عبدالسلام امامی در نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: مسوولان و مقام های استانی به همه عوامل از جمله وضعیت اتوبوس و راننده و عوامل فنی آن اشاره کردند در حالیکه هیچ شخصی عامل راه که جز علت های اصلی مرگ و میر جاده ها است، نام نبرد.

او ضمن انتقاد از نحوه توزیع منابع مالی و بودجه در کشور ادامه داد: دولت برای انتقال آب به دریاچه ارومیه و حفر تونل های کیلومتری بودجه در اختیار دارد، اما چرا باید برای اصلاح وضعیت نامناسب راه به عنوان ارکان اصلی توسعه، بودجه کافی در اختیار نداشته باشد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای گازرسانی، برق و اینترنت مناطق روستایی توسط دولت انجام شده است، اظهار داشت: روزانه شاهد مرگ تعدادی زیادی از هموطنان در محورهای مواصلاتی این منطقه هستیم که انتظاریم داریم باتوجه به کوهستانی بودن منطقه، اصلاح این مسیرها باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

ماموستا امامی با تاکید بر اینکه درآمد حاصل از گمرک های مرزی می تواند تامین کننده اصلی زیرساخت جاده های ارتباطی باشد گفت: فوت خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس باید پیام روشنی به مسوولان مرتبط باشد که وضعیت راه ها نامناسب است.

او ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب مردم اظهار داشت: انتظار داریم ایشان به قول های انتخاباتی خود در ارتباط با  اهل تسنن که علی رغم مشکلات زیاد اقتصادی بیشترین مارکت را داشتند عمل کند.

ماموستا امامی در ادامه هفته قوه قضاییه را نیز تبریک گفت و بیان کرد: برای کارکنان و فعالان دستگاه قضا در اجرای هرچه بهتر عدالت در سطح جامعه آروزی توفیق و سربلندی داریم.

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه  دچار حادثه شد. در این حادثه غم‌انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست