اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی که در راس هیات اقتصادی و تجاری استان به ترکیه سفر کرده بود با تعدادی از مدیران و فعالان اقتصادی ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

در این سفر چهار روزه ، حسینی به همراه تعدادی از مدیران حوزه اقتصادی استان در سفر به استانبول، ارزروم و ترابزون ضمن دیدار با سرکنسول های جمهوری اسلامی ایران در این شهرها با تعدادی از مدیران و فعالان اقتصادی این شهر ها دیدار و در خصوص افزایش تعاملات اقتصادی و تجاری میان استان آذربایجان غربی و شهر های استانبول ، ترابزون و ارزروم ترکیه بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار با مدیران شرکت چند منظوره فعالان در حوزه حمل و نقل ترکیه ،هلدینگ فعال در زمینه تولید نهاده های دامی، نماینده ویژه وزارت کشاورزی ترکیه در استانبول، رییس هیات مدیره فعال در تولید ملزومات پزشکی، رییس شورای مشترک تجاری ایران و ترکیه ، والیان ترابزون و ارزروم ، مدیران ارشد دانشگاه آتاتورک ارزروم ، شهردار ارزروم از جمله دیدار های معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در سفر به ترکیه بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین در دیدار با سرمایه گذاران و فعالان انجمن دیک، به تشریح توانمندی ها و ظرفیت های استان در حوزه های مختلف پرداخت و از سرمایه گذاران ترک برای سرمایه گذاری در استان دعوت کرد.

در این دیدار رییس انجمن دیک نیز بر همکاری های مشترک اقتصادی استان آذربایجان غربی و فعالان اقتصادی این انجمن تاکید کرد.

حسینی همچنین در دیدار با سرکنسول های جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ترابزون و ارزروم در زمینه راهکارهای توسعه همکاری های اقتصادی میان فعالان اقتصادی شهر های مختلف ترکیه با استان آذربایجان غربی بحث و تبادل نظر کرد.

در این جلسات ظرفیت ها و توانمندی های تجاری و اقتصادی استان آذربایجان غربی برای گسترش مناسبات تجاری میان این استان و استان های مختلف ترکیه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری همایش فعالان اقتصادی آناتولی شرقی و ارزروم و برگزاری پانل های اختصاصی در حوزه لجستیک ، پزشکی و نهاده های دامی از دیگر برنامه های کاری هیات تجاری و اقتصادی استان در سفر به ترکیه بود .

بازدید از مجموعه روند فعالیت بندر ترابزون، بخش های مختلف دانشگاه ارزروم ، شهرک صنعتی ترابزون، منطقه آزاد ترابزون، بخش های مختلف گروه آل بایراق از دیگر برنامه های هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در سفر به ترکیه بود.

گفتنی است در این دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان ،مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان ،  ناظر گمرکات استان ، مدیر گمرک بازرگان ، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه، قائم مقام منطقه آزاد ماکو ، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیر عامل شرکت سازندگی پایدار آذر مهر ، مدیر عامل گروه تولیدی اروم چکاوک ، مدیر عامل شرکت محور طلایی منطقه آزاد ماکو، مدیر عامل هلدینگ زنجیره های تولیدی یاران ، رییس هیات مدیره شرکت زنجیره ای گسترش و توسعه صنایع بهپرور، معاون برنامه ریزی و مالی هلدینگ محور طلایی ، مدیر عامل شرکت مرغ دهکده  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی را در سفر به ترکیه همراهی کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست