اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : همه صاحبان فکر و اندیشه و مسند به این نتیجه رسیده اند یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی استان زرخیز آذربایجان غربی تفرقه و تنش های بی پایه و بی اساس قومیتی و مذهبی در ادوار گذشته تاکنون اعلام گردیده و البته این مهم باعث خوراک رسانه های مخالف شده و هم باعث جایگاه و قدرت و سواستفاده برای عده ای فرصت طلب گردیده است.

این مساله بغرنج و تاسف برانگیز بارها مورد نقد رهبری و مسؤولان ارشد نظام و استان قرار گرفته است و رهبر انقلاب به صراحت در این مورد اعلام کرده ؛ هر کسی که در این وادی گام بردارد خائن به انقلاب و اسلام می باشد.

محمد مهدی شهریاری به قول برخی ها استاندار غیربومی دیپلمات آذربایجان غربی ( در حالی که در دنیای توسعه دیگر حرفی از بومی و غیر بومی نمی زنند و در حال حاضر دهها نیروی توانمند استانی در کلان کشوری صاحب مسند و جایگاه هستند) از همان روز اول بارها و به کرات نسبت به این مهم هشدار داده و به رغم صراحت در بیان و صداقت در گفتار و دیدگاه مورد هجمه برخی از رسانه های که هدفشان جوسازی و تشویش اذهان عمومی می باشد، قرار گرفته است.

نمی دانم دیروز چندمین خطبه و سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر سید مهدی قریشی پیرامون وحدت و تذکر به افرادی است که ندای تفرقه و تشویش سر می دهند ؛ بود ، با این حال از روزی که سکان نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به وی واگذار شده ؛ بارها به این مهم اشاره کرده و هشدار داده است.

سید مهدی قریشی فرزند آیت الله سیدعلی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری است. وی در سال ۱۳۷۷ به عنوان قائم مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه منصوب شد و تا به امروز به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه  فعالیت می کند و به عنوان یک چهره علمی و دانشگاهی در ۵ سال اخیر در کسوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه همیشه در راستای تقویت اتحاد و همدلی در استان حرکت کرده و در قریب به اتفاق خطبه ها و سخنراهایش به این مهم تاکید کرده است.

بدون شک حلقه مفقوده توسعه استان عدم اجماع مسئولان و نمایندگان مردم در برزنامه های کلان استانی است و قریشی در کنار توجه به این مباحث سعی کرده در خطبه ها و توصیه های علمی اش به نمایندگان و مدیران ارشد استانی ، آنها را هم به همراهی و همگرایی در راستای توسعه شهرستان و استان سفارش کند و در جایگاه نمایندگی ولی فقیه به خوبی و عالمانه به نماد وحدت در آذربایجان غربی تبدیل شود ، استانی که با ۳ کشور پرحاشیه هم مرز بوه و محل زندگی اقوام و مذاهب مختلف می باشد.

ننگ و نفرین بر کسانی که با طناب تفرقه و تشویش به جایگاه و مقام می رسند ؛ ضمن رعایت توصیه ها و سفارش های موکد حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خصوص جلوگیری از طرح این مباحث و مسموم کردن فضا انتظار می رود ارگان های نظارتی و اجرایی مربوطه هم همگام با این موارد و تمامی علاقمندان واقعی به توسعه و پیشرفت استان با هر کس و هر جریانی که در این حوزه و در راستای تخریب منافع ملی و مصالح مردم منطقه گام بر می دارند و از این طریق می خواهند به نان و نوایی برسند، برخورد کرده و اجازه حرکات تفرقه افکنانه و شیطنت آمیز به کسی ،رسانه و یا تریبونی داده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست