اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از محکومیت 2 پزشک متخصص به معاینه 1000 نفر از بیماران تحت پوشش بهزیستی استان به صورت رایگان خبر داد. 

آوای  مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش سی و هفتمین پرونده قتل آذربایجان غربی در دهه مبارکه فجر خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت در سال ۱۳۹۸ در پی نزاع دسته جمعی در اسلامشهر تهران فردی با هویت س – ت مرتکب قتل فردی با هویت ا – ش شده بود که حکم قصاص نفس وی در دادگاه کیفری ۱ اسلامشهر از توابع تهران صادر و با تایید دیوان عالی کشور در آستانه اجرا قرار داشت.

وی ادامه داد: با توجه به سکونت اولیای دم در حوزه قضایی بوکان آذربایجان غربی، به منظور تلاش برای سازش و اصلاح ذات البین در جلسه ای که در چهارده بهمن ماه با حضور حاجی ماموستای کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه، دادستان عمومی و انقلاب بوکان و دادیار ناضر زندان، رئیس زندان و اعضای هسته بخشایش ارومیه و شهرستان بوکان در زندان این شهرستان برگزار گردید، موفق به اخذ رضایت از اولیاء دم گردیده و بدین طریق محکوم از مجازات قصاص رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

عتباتی افزود: این سی و هفتمین سازش پرونده قتل آذربایجان غربی و دومین سازش قتلی است که در ایام ا… دهه مبارکه فجر در این استان رقم می خورد که نشان از گذشت و بزرگواری اولیاء دم است.

معاینه تخصصی رایگان ۱۰۰۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی توسط دو پزشک متخصص

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از محکومیت ۲ پزشک متخصص به معاینه ۱۰۰۰ نفر از بیماران تحت پوشش بهزیستی استان به صورت رایگان خبر داد.

ناصر عتباتی در این زمینه به خبرنگار میزان گفت: در پی اعلام جرم، رسیدگی و محکومیت ۲ نفر از پزشکان متخصص، شعبه ۱۰ دادگاه تجدیدنظر آذربایجان غربی در حکمی خلاقانه و با استفاده بهینه از تاسیسات و ارفاقات قانونی، این دو پزشک متخصص را به ارائه خدمات عام المنفعه محکوم نمود.

وی افزود: در این حکم تاکید شده است تعداد ۱۰۰۰ نفر از بیماران، توسط سازمان بهزیستی استان جهت معاینات تخصصی معرفی خواهند شد و این پزشکان بجای تحمل حبس می بایست به این افراد به صورت رایگان خدمات تخصصی پزشکی را وفق حکم صادره قطعی دادگاه تجدیدنظر ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست