اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم افتتاح شعبه شهید رجایی بیمه آسیا در ارومیه که با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ، ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و مدیران بیمه آسیا در  آذربایجان غربی برگزار شد ، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صنعت بیمه را موضوعی استراتژیک توصیف کرد و گفت: در تمام دنیا هیچ عملیات اقتصادی، صنعتی، حمل و نقل و … بدون پوشش بیمه شکل نمی گیرد و خوشبختانه عملکرد صنعت بیمه در ایران، در حمایت از کلیه فعالیت های اقتصادی و تولیدی، قابل توجه بوده است.

مسعود بادین افزود : یکی از نقاط قوت صنعت بیمه حضور فعال در حادثه ها و پرداخت خسارت هاست که خوشبختانه بیمه آسیا با تمام توان و قدرت در همه صحنه ها حضور یافته است.

مدیرعامل بیمه آسیا خواستار فعالیت بیشتر خانواده صنعت بیمه آسیا در سطح آذربایجان غربی گفت : شعار سال جاری کمک به فعالان اقتصادی است و در همین راستا رونمایی از ٣ طرح و پرداخت های آنلاین بخصوص در حوزه اتومبیل در دستور کار است.

‎مسعود بادین تحریم ها را موجب نهادینه شدن جایگاه صنعت بیمه در کشور توصیف کرد و اظهار داشت : وقوع حوادث مختلف در سال های اخیر از جمله حادثه زلزله، وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا نشان داد که صنعت بیمه به شایستگی در کنار مردم و دولت بوده است

او با اشاره به اقدامات‌ بیمه آسیا برای صدور بیمه نامه ها در دوران بیماری کرونا و همچنین در حوزه سیل و مدرسه سازی اذعان کرد : با توجه به شرایط خاص و مرزی، اقتصادی و گردشگری و معادن و منابع طبیعی، کشاورزی آذربایجان غربی وظیفه صنعت بیمه خیلی حساس است و راه اندازی شعبه های بیمه یکی از این اقدامات می باشد.

‎وی با اشاره به وقوع سیل در سال های گذشته و عملکرد صنعت بیمه افزود: خسارت دیدگان حادثه سیل با عملکرد به موقع و مناسب صنعت بیمه به راحتی خسارت خود را دریافت کردند و در اسرع وقت به دارایی های از دست رفته خود، دست یافتند.

‎نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا افزود: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، با ۶۲ سال سابقه در عرصه بیمه گری در خدمت هموطنان عزیز برای پوشش انواع بیمه ای آماده است.

‎مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت در آذربایجان غربی را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به موقعیت استراتژیک استان، و منحصر بفرد بودن پتانسیل های آذربایجان غربی در کشور به جهت هم مرز بودن با سه کشور و وجود ۹ گمرک اظهار داشت: با افتتاح دومین شعبه بیمه آسیا در ارومیه، باید بیش از گذشته فعال بود و با حمایت مسئولین استانی از ظرفیت های بالقوه استان در مسیر توسعه این منطقه و افزایش نفوذ بیمه، حداکثر بهره را برد.

آیدین رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ، حجت الاسلام ذاکر نماینده مردم ارومیه در مچلس ، نادر وارثی سرپرست بیمه آسیا در استان و حجت الاسلام یگانه مسئول خدمات حوزه علمیه از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست