اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: شماره ۴۰۳۰ این یک تماس تبلیغاتی نیست بلکه تماس از طرف همکاران مراکز بهداشت برای اطمینان از سلامتی مردم و بررسی علایم کرونا ویروس است.

دکتر علی افشانی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: هم استانی های گرامی مطلع باشند در صورتی که شماره ۴۰۳۰ با شما تماس گرفت این یک تماس تبلیغاتی نیست بلکه تماس از طرف همکاران مراکز بهداشت محل سکونتتان زیر نظر وزارت بهداشت است.

او هدف از این تماس تا اطمینان از سلامتی مردم و‌ بررسی علایم کرونا ویروس اعلام و اظهار کرد: نیروهای تخصصی بهداشتی این روزها بخاطر اهمیت سلامت مردم تعطیلات عید ندارند و در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند پس لازم است تا مردم همکاری لازم را با این عزیزان داشته باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از مردم درخواست کرد: حتما پاسخگوی تماس  شماره ۴۰۳۰ باشید تا همکاران بهداشت مجبور به پیگیری مجدد نشوند.

او تاکید کرد: این نوح خدمات رسانی کاملا رایگان است و نه قرار است از شما پولی بگیرند و نه قرار است کار خاصی انجام بدهید.

افشانی ادامه داد: همکاران ما فقط هم با شماره ۴۰۳۰ باشما تماس می گیرند تا هم سلامتتان را ارزیابی کنند و هم شما را راهنمایی کنند. این اقدام از طرف وزارت بهداشت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست