اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: ۳۱ هزار و ۲۲۲ حلقه چاه فاقد پروانه بهره برداری در سطح استان وجود دارد و این چاه ها در انتظار تعیین تکلیف هستند.

مجید دستگاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از این تعداد ۱۹ هزار و ۹۶۰ حلقه چاه غیرمجاز هستند، افزود: از چاه‌های فاقد پروانه شناسایی شده ۱۹ هزار و ۹۶۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان شناسایی شده که انسداد آنها بر اساس اهداف سالانه ابلاغی طرح تعادل بخشی در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان پر و مسلوب المنفعه شده که این آمار نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به جمع آوری دستگاه‌های حفاری غیرمجازی که شبانه در استان فعالیت می‌کنند، گفت: امسال ۳۱ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در سطح آذربایجان غربی توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

دستگاهی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۲۵ دستگاه حفاری غیرمجاز در سطح استان توقیف شده بود، عنوان کرد: ۷۰ اکیپ گشت و بازرسی در محدوده حوضه آبریز دریاچه ارومیه برای جلوگیری و برخورد با افراد متخلف در حوزه چاه‌های غیرمجاز مستقر هستند.

وی گفت: کنترل و بهینه سازی مصرف منابع آب زیرزمینی از جمله برنامه‌های ابلاغی به شرکت آب منطقه‌ای است که با اجرای آن به میزان بسیار بالایی صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفته و از تخلفات این بخش جلوگیری به عمل می‌آید.

کد خبر ۵۵۲۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست