اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه وتهران که با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و حل مشکل مراجعین ارقام میلیاردی از اشخاص می گرفتند خبر داد.

ناصر عتباتی اظهار کرد: دستگاه قضائی استان در حوزه سالم سازی محیط‌های پیرامونی و مرتبطین با آن چه درون تشکیلات، چه برون تشکیلات، برنامه و ساز کار مشخص و مدون دارد و تلاش می‌کند تا اجازه ندهد افرادی به خاطر منفعت شخصی خود اعتبار و اعتماد به دستگاه قضائی که بزرگترین سرمایه دستگاه قضائی است را خدشه دار کنند.

او ادامه داد: در این راستا با تلاش مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و دادستانی مرکز استان یک باند کلاهبرداری شبکه ای که با ادعای ارتباط با دستگاه قضائی و قضات در ارومیه و تهران فعال بودند و افرادی را فریب و مبالغ کلان میلیاردی از آنها کلاهبرداری کرده بودند که در این زمینه ۶ نفر دستگیر و تحت قرار بازداشت موقت هستند و عوامل دیگری نیز شناسایی شده اند و تحقیقات مفصلی در دست اقدام است.

عتباتی اضافه کرد: در ۷ ماهه امسال ۳۸ نفر کار چاق کن دستگیر شده اند که جا دارد رسانه‌های استان مردم را توجیه و موضوع را تبیین کنند که قاضی مستقل است و بر اساس دلایل و مستندات رسیدگی و حکم صادر می‌کند و ادعای ارتباط و نفوذ در بین قضات ادعاهای واهی و صرفاً به خاطر فرصت طلبی و کلاهبرداری است و دستگاه قضائی اجازه این کار را نخواهد داد و ارتقای امنیت اجتماعی استان اولویت اصلی آن است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه به دادستان‌های استان تاکید شده با جدیت و شدت ضمن پایش و رصد امور مبارزه مستمر با اینگونه مظاهر فریب وکلاه برداری را در دستور کار خود داشته باشند، گفت: دادگستری استان مقتدرانه وبا نهایت سلامت کاری به امور محوله رسیدگی می‌کند.

 سوداگران مرگ در چنگال عدالت

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف ۵۵۰ کیلو گرم  مواد مخدر و دستگیری سه نفر در ارومیه خبر داد.

ناصر عتباتی در این زمینه گفت : طی یک عملیات ویژه با همکاری اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی استان ۵۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف و سه نفر نیز در این خصوص دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس عدلیه استان ادامه داد : سوداگران مرگ در چنگال عدالت هستند و اجازه جولان به تعدادی سودجوی منفعت طلب نخواهیم داد که جامعه را قربانی زیاده طلبی های خود بکنند و جوانان ما را به سمت و سوی مواد افیونی سوق دهند تا اراده آنها را سست و جوانان ما را تبدیل به عنصری بی خاصیت کنند.

عتباتی ادامه داد : مبارزه قاطع و بی امان با مواد مخدر در جریان هست و همه نهادها و نیروهای امنیتی و انتظامی با هماهنگی و همدلی دستگاه قضایی استان عرصه را به قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کرده و برخورد قاطع و بدون اغماز در دستور کار هست.

رئیس شورای قضایی استان هشدار داد : کسانی که به هر صورت در جرایم مرتبط با مواد مخدر فعالیت کنند در امان نخواهند بود و مورد برخورد قاطع دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست