اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری، ۳۱ هزار و ۲۲۲ حلقه چاه فاقد پروانه بهره برداری در سطح استان شناسایی شده و در انتظار تعیین تکلیف هستند.

محمد اشرفی با اشاره به اهم برنامه ها و عملکرد شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی در قالب اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی  سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: از چاه‌های فاقد پروانه شناسایی شده ۱۹ هزار و ۹۶۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان شناسایی شده که انسداد آنها بر اساس اهداف سالانه ابلاغی طرح تعادل بخشی در دستور کار قرار دارد.

اشرفی از استقرار و تقویت اکیپ‏های گشت و بازرسی از منابع آب در استان خبر داد و گفت: در این راستا نیمه نخست امسال به تعداد ۶۰ اکیپ صحرایی در سطح استان که ۵۰ اکیپ آن در حوضه آبریز دریاچه ارومیه فعالیت داشته اند مستقر شده اند.

او با اشاره به پر و مسلوب المنفعه کردن ۲۳۵ حلقه چاه غیرمجاز، اظهار کرد: اصلاح و تعدیل پروانه‌های بهره برداری چاه های مجاز در سطح استان به تعداد ۱۶۸۳ فقره، تجهیز چاه‌ها به ابزار اندازه گیری هوشمند (کنتور ) به تعداد ۱۶۲ دستگاه در سطح دشت های استان آذربایجان غربی و استقرار و تکمیل سامانه پایش و بانک اطلاعاتی (ساماب) منابع آب زیرزمینی بخش دیگری از اقدامات این شرکت در نیمه نخست امسال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست