اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از شناسایی ۳۵ نقطه حادثه خیز در استان خبر داد.

ارسلان شکری با بیان اینکه از این تعداد ۲۲ نقطه حادثه خیز در حال حذف و آشکارسازی است، افزود: تا سال ۱۴۰۱ این نقاط حادثه خیز حذف می‌شود و آشکارسازی و حذف سایر نقاط حادثه خیز استان آغاز می‌شود.

وی از نصب نزدیک به ۱۵۰۰ عدد گاردریل در محورهای مواصلاتی استان طی ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه امسال نزدیک به ۱۵۰۰ عدد گاردریل در نقاط مستعد محورهای مواصلاتی استان نصب و افزون بر ۲۰۰۰ گاردریل نیز جمع آوری و تعمیر شد.

شکری اضافه کرد: در این مدت نزدیک به ۲۱۶۰ کیلومتر از شانه راه‌ها در سطح استان تسطیح، رگلاژ و ترمیم گردید و بالغ بر ۱۷۷۰ کیلومتر از حریم محورهای مواصلاتی پاکسازی و تسطیح شد.

وی همچنین از نصب ۵۱۳۰ عدد تابلو و علائم تا پایان دی ماه سال جاری در جاده‌های استان خبر داد و اظهار کرد: در همین مدت نسبت به جمع آوری و بازسازی ۵۸۲۰ تابلو و علائم نیز اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین ۹۹۳ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان خط کشی و در راستای کنترل سرعت وسایل نقلیه ۱۷۰ عدد سرعت کاه در جاده‌های استان ایجاد شده است.

شکری از تعمیر و نصب چراغ‌های هشدار چشمک زن به تعداد ۷۷۴ عدد، تنقیه پل به تعداد ۴۷۵ عدد، انسداد دسترسی‌های غیر مجاز به تعداد ۱۳۰ مورد و اجرای شیار لرزاننده به طول ۴۲ کیلومتر به عنوان سایر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در ده ماهه گذشته از سال جاری یاد کرد.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۱۷۵ گشت تلفیقی با پلیس راه جهت نظارت و ایمن سازی محورهای ارتباطی استان انجام گرفته و ۱۲۸۵ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه صادر و ۱۹۷ مورد حکم قضائی برای تخریب ساخت و سازها در حریم راه‌ها نیز اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست