اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  :  در حالیکه شهرداری ارومیه بیش از ١٠ هزار پرسنل دارد و ماهانه ۴٧ میلیارد تومان حقوق این پرسنل را پرداخت می کند اما معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه می گوید: شهرداری ارومیه هیچ برنامه و تصمیمی در زمینه تعدیل نیروی انسانی نداشته و ندارد.

صادق حسین دوستی تصریح کرد: رویکردهای مدیریتی مورد تاکید شهردار ارومیه همواره بر توانمندسازی کارکنان، افزایش انگیزش شغلی و تثبیت موقعیت شغلی و بهبود مستمرآنان در مسیرارتقاء شغلی استوار بوده وموضوعات مذکور بر اساس تاکید شهردار محترم ارومیه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

او با اشاره به جوسازی های اخیرایجاد شده درشبکه های اجتماعی در این خصوص، افزود: در مجموعه شهرداری ارومیه این نگاه حاکم است که از ظرفیت های قانونی برای ساماندهی و بهبود وضعیت شغلی ومعیشتی تمامی کارکنان استفاده شود.

دوستی در ادامه تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی به رسمی را در چارچوب بخشنامه تسهیلات ایثارگری وهمسان سازی نیروهای قراردادی را درهمین راستا ارزیابی کرد و گفت: مطابق تاکیداتی که شهردار محترم دارند از تمام ظرفیت های قانونی برای تثبیت شغلی و ساماندهی تمام نیروها استفاده کرده و مجدداً تاکید می کنم که هیچ برنامه و تصمیمی در خصوص تعدیل نیرو برخلاف آنچه در فضای مجازی عنوان می شود در دستور کاراین معاونت قرار ندارد.

گفتنی است؛ طبق اعلام شهردار ارومیه، این شهرداری، ١٠ هزار و ٣۶ پرسنل دارد که شامل ۴۸۶۰ پرسنل قرار دادی و ۵۲۰۰ پرسنل شرکتی است و در حال حاضر ماهانه ۴۵ تا ۴٧ میلیارد تومان حقوق پرسنل پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست