اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از نقش نیروی انتظامی آذربایجان غربی در صیانت از مرزها و مبارزه با مواد مخدر گفت: کاهش وقوع جرم استان ناشی از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی است و با توجه به مرزهای طولانی که استان با کشورهای همسایه دارد می طلبد نگاه ملی و جدی به موضوع انسداد مرز داشته باشیم.

محمدصادق معتمدیان امروز پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور فرمانده کل نیروی انتطامی کشور در ارومیه برگزار شد؛ اظهار کرد: امروز با اشرافیت و اقتدار نیروهای مسلح و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) آذربایجان غربی جزو استانهای امن کشور است.

او ادامه داد: اگر به چهار دهه گذشته و نا امنی ها و فتنه های قومی که در اول انقلاب در استان های کشور وجود داشت نگاه کنیم می بینیم که امروز با اشرافیت و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار در استان وجود دارد.

استاندار آذربایجان غربی امنیت را عامل جهش و شتاب در اقدامات و عملکرد های توسعه همه جانبه استان دانست و افزود: آذربایجان غربی به دلیل برخورداری از مرزهای طولانی و فرصت های بی شماری که در تجارت بین الملل دارد یکی از ثروتمندترین استانهای کشور است.

معتمدیان ادامه داد: یکی از وظایف ما در استان توسعه همه جانبه بخصوص در مباحث اقتصادی و معیشتی و برای دستیابی به این هدف امنیت رکن اساسی است و به لطف خدا نیروی انتظامی از اقتدار خوبی در منطقه و استان برخوردار است.

او نقش نیروی انتطامی در آذربایجان عربی در صیانت از مرزها و مبارزه با مواد مخدر را پیشرو دانست و از اقدامات قابل توجه این نیرو قدردانی کرد و گفت: کاهش وقوع جرم استان ناشی از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی است و با توجه به مرزهای طولانی که استان با کشورهای همسایه دارد می طلبد نگاه ملی و جدی به موضوع انسداد مرز داشته باشیم.

معتمدیان یکی از ویژگی های این استان را اتحاد و انسجامی دانست که در بین نیروهای مسلح ، نیروهای امنیتی، قضایی و ارکان مدیریتی استان وجود دارد که همه تلاش می کنند به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جامه عمل بپوشانند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه از نقش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیز قدردانی کرد که علاوه بر مسئولیت تامین امنیت، در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و محرومیت زدایی نقش بارز و اثرگذاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست