اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار مهاباد گفت: طی یک هفته تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر، تنها در موارد بسیار محدودی تبلیغات نامزدها در مناطق متفرقه نصب شده بود و این شهر پاکیزه‌ترین ادوار انتخابات خود را تجربه کرد.

کامران فاتح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۲ مکان در این شهر برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جانمایی و تعیین شده بود و نامزدها در بیشتر موارد تنها بنرهای خود را در این اماکن نصب کرده بودند.

وی با تقدیر از نامزدهای یازدهمین دوراه انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد و هواداران آنان در این شهر افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی و پاکیزه نگه‌داشتن شهر در هنگام تبلیغات، نشانه شعور و بلوغ سیاسی مردم و احترام به حقوق شهروندی است.

وی گفت: طبق قانون ماموران شهرداری موظف هستند هرگونه تبلیغات نامزدها را خارج از مکان‌های تعیین شده امحا کنند و نصب عکس و بروشور نامزدها روی تیرهای برق، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ایجاد کارناوال و راه‌بندان تبلیغاتی ممنوع است.

شهردار مهاباد با اشاره به اینکه فعالیت تبلیغات نامزدها از بامداد روز پنج‌شنبه ۲۴ بهمن شروع شده بود و تا ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه، یکم اسفند ادامه داشت، اضافه کرد: در این مدت تمرکز فعالیت ماموران شهرداری با توجه به بارش برف سنگین در ۲ نوبت روی برف‌روبی خیابان‌های اصلی و فرعی بود.

«فاتح» گفت: شهرداری مهاباد در اطلاعیه‌ای از نامزدهای یازدهمین دوراه انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد و هواداران آنان خواسته بود در این ایام به مساله محیط زیست و رعایت حقوق شهروندان توجه کنند.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد ۹ نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی به رقابت پرداختند و در این شهرستان ۲۴۰ هزار نفر جمعیتی ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

۱۲۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای این دوره از انتخابات در حوزه مهاباد پیش بینی شده بود و در مجموع ۵۳ هزار و ۶۴۵ رای از صندوق‌های رای اخذ شد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست