اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات به موقع موفق شدند قاتل را شناسایی و در ساعات اولیه قتل در بیمارستان دستگیر کرده و ضمن کشف اسلحه، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کنند.

آوای مرز : فرمانده انتظامی نقده گفت: فردی که در یکی از روستاهای این شهرستان دوست خود را به قتل رسانده بود، در بیمارستان دستگیر شد.

سرهنگ حسام صلاحی روز جمعه در تشریح این پرونده اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای نقده، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده بود، ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول  توسط دوست خود با اسلحه کلت مجروح شده و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی نقده اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات به موقع موفق شدند قاتل را شناسایی و در ساعات اولیه قتل در بیمارستان دستگیر کرده و ضمن کشف اسلحه، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کنند.

بر اساس اخبار منتشر شدە از نزدیکان این رویداد، قاتل و مقتول کە دوست بودند، در مراسم عروسی روستایی در نقده، قاتل با شوخی مقتول را تهدید به شلیک می‌کند که در یک لحظه غفلت، تیر شلیک شدە و جوان دیگر به قتل می‌رسد. گفته می شود؛ قاتل که شخصاً مقتول را به بیمارستان نقده انتقال داد و خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست