اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در هفته اخیر ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در میاندوآب، ۴ کیلوگرم شیشه در بوکان و ۲۵ کیلوگرم شیشه افغانی در ارومیه کشف شد.

در عملیات میاندوآب فرمانده انتظامی این شهرستان از کشف بیش از ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در محور بوکان- میاندوآب خبر داد و گفت: این مواد به صورت ماهرانه در کف یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران کشف شد.

حسین شیخ‌نژاد افزود: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت ملی در این شهرستان ۲۸ سارق و توزیع کننده مواد مخدر هم در این شهرستان دستگیر شده‌اند. در این طرح ۸۵۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط و ۳۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

در بوکان نیز فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان از کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر نوع شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: با هوشیاری و اقدام بموقع تیمهای عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان بوکان، باند توزیع کننده مواد مخدر از رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام ماندند و مقدار ۴ کیلو ۲۷۲ گرم ماده مخدر نوع شیشه از آنها کشف گردید.

سرهنگ سلمان حیدری افزود: از اعضای این باند علاوه بر ماده مخدر شیشه، مقدار قابل توجهی اقلام ممنوعه از جمله آلات و ادوات استعمال مواد مخدر ، مبلغ ۳۵ میلیون تومان وجه نقد و چند قلم دیگر نیز کشف و ضبط شده است.

او با با بیان اینکه در طول یک ماه گذشته ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شده بود، ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی شاسی بلند نیز توقیف شده و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

در عملیاتی دیگر ۶ آبان ماه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۵ کیلوگرم شیشه افغانی در ارومیه خبر داد.

سرهنگ مالکی در این خصوص افزود: این میزان شیشه افغانی در ارومیه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از محل کشف شد و در این راستا ۲نفر متهم نیز دستگیر شد.

گفتنی است؛ شیشه افغانی همان ماده مخدر شیشه است ولی با ناخالصی های بیشتر، این ماده مخدر نسبت به ماده مخدر شیشه از مواد و پیشتازهایی که ناخالصی های بیشتری دارد درست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست