اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: هیچ کمبودی در تامین میوه شب عید در استان وجود ندارد.

شهریار حیدری درنشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره برگزار شد افزود: با توجه به خرید استراتژیک و نظارت بر بازار هیچ کمبودی در تامین میوه شب عید هم استانی ها وجود ندارد .

حیدری با اشاره به اینکه طرح تنظیم بازار میوه شب عید از ۲۵  اسفند شروع شده است تصریح کرد: در حال حاضر ۲ هزار تن پرتقال، ۱۰۰۰ تن سیب سهمیه آذربایجان غربی برای تنظیم میوه شب عید استان تامین شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته سهمیه تنظیم بازار ۱۷۵۰ تن پرتقال بود که امسال این سهمیه ۱۲درصد افزایش داشته اظهارکرد: سال گذشته سهمیه سیب استان ۸۰۰ تن بود که امسال ۲۰ درصد افزایش داشته است .

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی تصریح کرد: سیب عرضه شده در غرفه های تنظیم بازار با ۱۵ درصد زیر قیمت بازار کیلو ۶۰۰۰ تومان و پرتقال با ۲۰ درصد زیر قیمت بازار کیلو ۴۰۰۰ تومان عرضه می شود .

حیدری با اشاره به اینکه میوه های طرح تنظیم بازار استان در ۴۱۸ مرکز توزیع در سراسر استان عرضه می شود تاکید کرد: ازاین تعداد ۶۳ غرفه در ارومیه فعال بوده و سهم ارومیه از میوه طرح  تنظیم بازار ۲۸۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال است.

وی گفت: آذربایجان غربی علاوه بر تامین سیب مورد نیاز استان  با تامین ۱۰ هزار تن سیب تامین کننده سیب ۱۰ استان کشور است .

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: سیاست سازمان تعاون روستایی در خالص فروشی است و پول سبد از مشتری اخذ نمی‌شود چنانچه این موضوع از طرف فروشنده رعایت نشود شهروندان می‌توانند تخلفات در این حوزه را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست