اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:مشکلات صادرات سیب را اخیرا پیگیری کرده و مانع قطع صادرات شده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر، ظهر جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه افزود: متأسفانه برخی از موانع وجود دارد که باعث عدم صادرات سیب استان می‌شود که در این صورت کشاورزان با زیان بزرگی مواجه خواهند شد چرا که سیستم‌های سردخانه‌ای تنها تا آخر سال می‌توانند سیب‌های استان را نگهداری کنند و در غیر این صورت کیفیت محصول کاهش یافته و فاسد می‌شود.

وی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی نیز گفت: با پیگیری استاندار آذربایجان غربی و دیگر مسئولان در تلاش هستیم تا مشکلات منطقه ویژه اقتصادی را رفع کنیم و شاهد رشد آن باشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات ترافیکی شهر اشاره و عنوان کرد: ترافیک موجود در شهر شهروندان را به شدت کلافه کرده است از این رو مدیران شهری باید به فکر ایجاد زیرساخت‌های توسعه شهری در راستای کاهش ترافیک باشند.

وی افزود: باید طرح اساسی برای کاهش ترافیک شهر اندیشیده شود که راهگشا باشد و شهرداری در راستای رفاه مردم سرمایه گذاری کند تا رضایتمندی مردم جلب شود.

حجت‌الاسلام ذاکر ادامه داد: افتتاح طرح آبرسانی به دریاچه ارومیه اتفاق عظیم و مبارکی بود و تلاش برای احیای این دریاچه ادامه دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح این پروژه بزرگ نباید اولین و آخرین باشد و باید دیگر طرح‌های احیا نیز با جدیت پیگیری و به نتیجه برسد.

وی به مشکلات تعاونی‌های مسکن هم اشاره و افزود: از استاندار آذربایجان غربی درخواست داریم با جدیت مشکلات تعاونی‌های مسکن را پیگیری نماید تا مردم از بلاتکلیفی نمانند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به فیش‌های نجومی برق و گاز و آب هم اشاره و از مسئولان خواست این مشکل را رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست