اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی از حمایت خانواده های دارای فرزندان چند قلو(سه، چهار و…) در این استان خبر داد.

احسان ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از حمایت خانواده‌های صاحب فرزندان چند قلو توسط بنیاد پانزده خرداد این ستاد خبر داد و افزود: یکی از سیاست‌های مجموعه ستاد اجرایی در حوزه جمعیت حمایت از خانواده‌های پر جمعیت توسط بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

وی با بیان اینکه ما به خانواده‌های که صاحب فرزندان سه قلو و بیشتر می‌شوند بسته حمایتی ویژه اهدا خواهیم کرد، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل هدیه ۱۰ میلیون ریالی به ازای هر فرزند، تأمین پوشک تا ۶ ماهگی و یک بسته لبخند مادری برای هر کدام از فرزندان که شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز کودک تا دو سالگی می‌باشد که تمامی این اقلام توسط تولید کنندگان داخلی، تولید شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین ۶ هزار شهروند زلزله‌زده خویی در مناطق محروم این شهرستان بعد از شناسایی تحت پوشش خدمات بنیاد احسان در قالب کمپ‌های اسکان قرار گرفتند.

ابراهیمی افزود: بیش از ۲۰۰ جهاد گر در قالب هشت گروه جهادی در مناطق زلزله زده خوی با بنیاد احسان همکاری کردند تا خدمات بهینه ای به هم استانی‌ها داده شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان غربی گفت: پخت روزانه ۱۵ هزار پرس غذا توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، توزیع ۶۰ هزار بطری آب معدنی ایجاد چهار کمپ مجهز به چادر، پتو، بخاری، و ارائه غذا برای سه وعده زلزله‌زدگان از خدماتی بود که از وقوع زلزله تاکنون در خوی ارائه شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد ۲۰ آشپزخانه مستقر کردن بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی بنیاد احسان طبخ و توزیع روزه ۳۰ هزار نان هم توسط جهادگران انجام شده است.

ابراهیمی افزود: با توجه به سرما و برودت هوا، ۴۰۰ بخاری، ۳۴۰ چادر امدادی و ۳ هزار پتو تاکنون به منطقه ارسال شده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان غربی گفت: نیروهای جهادی و امدادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا زمان عادی شدن وضعیت شهر و انتقال مردم از کمپ‌های موقت به خانه‌هایشان، در منطقه و در کنار مردم حضور داشته و خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه طی آئینی از زحمات جهادگران در این منطقه تجلیل شد، ادامه داد: از ۲۶ فعال جهادی در این مناطق که نقش فعالی در مدیریت و راهبری توزیع کمک‌ها داشتند، قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست