اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه در دادگاه کیفری ۲ ارومیه خبر داد.

ناصر عتباتی گفت: پرونده تخلفات و جرایم شهرداری ارومیه پس از وصول به دادگاه کیفری ارومیه در ۱۷ جلسه رسیدگی با حضور نماینده دادستانی، تمامی وکلا و متهمان و نماینده سازمان بازرسی برگزار و منتهی به صدور حکم اولیه دادگاه شد.

عتباتی افزود: در این مرحله از دادرسی ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست ۸۲ نفر از متهمان را قرائت و سپس متهمان و وکلای آن‌ها به صورت مفصل از اتهامات خود دفاع و دادگاه با اخذ نظریات تکمیلی کارشناسی رسیدگی را ادامه و پس از بررسی دقیق پرونده و اخذ آخرین دفاعیات متهمان حکم بدوی دادگاه در ٨٠ صفحه صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: طبق رای صادره مجازات‌های مشتمل بر حبس، انفصال از خدمت، رد مال، بازگرداندن حقوق بیت المال و جزای نقدی درخصوص متهمان صادر شد.

عتباتی در پایان اظهار کرد: اطلاع رسانی درخصوص جزئیات محکومیت‌ها پس از قطعیت حکم صادره خواهد بود و شایسته است اصحاب رسانه نیز الزامات قانونی را در این خصوص رعایت کنند.

دی ماه سال ١٣٩٩ علاوه بر محمد حضرت پور، شهردار ارومیه، چندین شهردار منطقه و مدیران میانی در مجموعه مدیریت شهری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل اتهام فساد در مدیریت شهری ارومیه دستگیر شدند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد حضرت پور، شهردار اسبق و بازداشتی ارومیه و بیش از ۸۰ نفر از متهمین این پرونده، از ٢٨ آبان ماه  سال گذشته در ساختمان دادگستری آذربایجان غربی آغاز است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست