اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارومیه به شهرداری فساد ستیز، رانت ستیز و دارای برنامه شفاف نیاز دارد تا مسیر توسعه شهر هموار و جلب رضایت مندی مردم انجام شود.

 حجت الاسلام محمد خلیل پور در اولین جلسه بررسی برنامه‌های نامزدهای تصدی شهرداری ارومیه در خصوص انتخاب شهردار گفت: فرصت آزمون و خطا در مدیریت شهری ارومیه به سر آمده است و برنامه‌های ارائه شده باید برای توسعه شهر ارومیه باشد.

او  تصریح کرد:  دغدغه مند بودن، با تجربه بودن، متخصص و متعهد، آگاهی از تمام مسایل شهری اعم از فرصت‌ها و تهدیدها حوزه شهری و آشنایی با حوزه درون سازمانی از ویژگی‌های شهردار انتخابی باید باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهردار باید با تلفیقی از نگاه آرمانی و نگاه واقع بینانه و عاری از نگاه مطلق آرمان‌گرایانه قادر به ارائه راه حل برای مسائل موجود شهری باشد.

او افزود: فرد متصدی به سمت شهرداری باید قادر به ارائه راه حل برای حل مشکلات و معضلات موجود در شهر بوده و این معضلات را بتواند با ارائه راه حل منطقی به صورت آگاهانه مرتفع کند.

 خلیل پور اضافه کرد: در حال حاضر از ۱۰ نفر کاندیداهای شهرداری ارومیه برای ارائه برنامه‌های خود به شورا دعوت شده است و این افراد بایستی با رویکرد مسئله محور و ارائه راهکارهای منطقی و قانع کننده در چهارچوب چشم اندازها و اهداف بلند مدت توسعه شهری و راهگشای مسیر و به فکر پیشرفت آینده شهر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست