اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از صدور حکم بدوی ۱۶ متهم پرونده فساد مالی در شهرداری بوکان خبر داد.

ناصر عتباتی بیان کرد: حسب گزارش اداره کل بازرسی استان آذربایجان غربی مبنی بر وجود سودجویان و فساد مالی در شهرداری بوکان موضوع در دستور کار دستگاه قضایی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات انجام شده و محرز بودن فساد مالی در شهرداری بوکان، ۱۶ نفر که از شهرداران، مسئولان و کارکنان بودند شناسایی و با دستور قضایی دستگیر می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: پس از رسیدگی به اتهامات این افراد در دادسرای عمومی و انقلاب، با توجه به مستندات موجود در پرونده، همچون گزارش اداره کل بازرسی استان، اظهارات متهمان و مدارک موجود با صدور کیفرخواست دادگاه کیفری ۲ ارومیه به اتهام این افراد رسیدگی شد.

عتباتی ادامه داد: با توجه به جرایم ارتکابی از سوی متهمان که شامل عدم اجرای قوانین مملکتی، اخذ وجه بر خلاف قانون، سواستفاده از مقام جهت جلوگیری از اجرای قوانین مملکتی، تضییع اموال دولتی از طریق اقدامات انجام شده و ارائه گزارش خلاف واقع، تصرف غیرقانونی در اموال عمومی و تضییع اموال عمومی، متهمان به مجازات‌های حبس، جرای نقدی، اعاده اموال به دست آمده به بیت المال محکوم شدند.

او تاکید کرد: دادگستری کل استان آذربایجان غربی به هیچ وجه وجود سوجریان و فساد در استان را بر نمی‌تابد و با هرگونه فسادی که توسط هرکسی صورت گرفته باشد بدون مماشات برخورد قاطع و بازدارنده کرده و خواهد کرد و این برخوردها نسبت به افردی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند به مراتب شدیدتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست