اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی تاکید کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، ارکان مبنایی انتخابات محسوب می شوند و مجریان انتخابات صرفا قانون را ملاک عمل قرار داده و به دور از هرگونه جانبداری و اعمال سلیقه، فضا را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

جمال عرف افزود: وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور در خصوص دو رکن امنیت و سلامت انتخابات وظیفه ذاتی دارند و در خصوص دو رکن مشارکت و رقابت نیز وظیفه ملی دارند که با تمام توان و مبتنی بر دو اصل بیطرفی و قانونمداری، به انجام وظیفه می پردازند

رییس ستاد انتخابات کشور در ادامه از فرمانداران، بخشداران و مجریان انتخابات خواست بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات که تمامی دستگاه ها و نهادها را ملزم به همکاری و همراهی با متولیان انتخابات نموده، تمام ظرفیت های موجود را در جهت برگزاری انتخاباتی شکوهمند و با حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: دست اندرکاران انتخابات باید ضمن مطالعه دقیق این سیاست ها، از این ظرفیت قانونی نیز برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده نمایند.مجریان باید به قوانین انتخابات اشراف کامل داشته باشند و از هر گونه قانون گریزی در این رابطه جلوگیری کنند.

عرف با بیان اینکه مجریان انتخابات به هیچ وجه نباید اقدامی را که در آن شائبه ای وجود داشته باشد انجام دهند، ادامه داد: افزود: آراء مردم امانت و حق الناس است؛ لذا همه ما وظیفه داریم ضمن صیانت از آرای مردم، اجازه ندهیم اعتماد عمومی در این خصوص خدشه دار شود.

معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با امنیت انتخابات هم اظهار داشت: بی تردید با تلاش و همت مسئولان کشور و استان ها، فضای امن موجود در کشور استمرار خواهد یافت و اجازه نخواهیم داد مشکل یا خلل امنیتی در برگزاری انتخابات سال جاری اتفاق بیفتد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست