اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مراسم تکریم مقصود مقدمی‌کیا مدیرکل سابق تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی و معارفه میثم عابدی به سمت سرپرست این اداره‌کل با حضور سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مهرزاد اکبرپور مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی و نیز رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران و مسئولان محلی برگزار شد

آوای مرز : معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به ایام پیروزی انقلاب و رشادت های ۴۵ ساله رزمندگان این خاک و افتخار خدمتگذاری گفت : برای خدمت بیشتر به مردم دستگاه های اجرایی نیازمند تعامل و همراهی عمومی و همگانی بیشتری هستیم. 

رضا ابراهیمی با بیان اینکه مجموعه سازمان تامین اجتماعی جامعه بزرگی از استان است، افزود: یک سوم جامعه استان تحت پوشش این سازمان است و نیازمند تلاش بیشتر این نهاد حمایتی و خدماتی می باشد.

وی ادامه داد : مردم و بیمه شدگان سرمایه اصلی سازمان تامین هستند که بر مبنای اصول قانون اساسی تشکیل و تاکید گردیده و توسعه تامین اجتماعی جامع باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه سال جاری و راهبردهای فرامین رهبری تاکید کرد : دشمن با تمام توان تلاش می کند که انتخابات حداقلی باشد و دنبال ترویج ناامیدی در جامعه بوده و بر همین اساس حضور حداکثری و انتخاب اصلح جزو ضروریات می باشد.

ابراهیمی با اذعان  به اینکه بدون شک مردم دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند ولی اقدامات زیادی بعد از انقلاب در حوزه های زیرساختی و عمومی کشور انجام گرفته، بیان کرد : خدمات نظام و انقلاب باید به نحو شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان با تاکید بر حفظ برکت خون شهدا و جهاد تبیین خاطرنشان کرد : به عنوان مثال در حوزه تامین اجتماعی اقدامات درخشانی در کشور اتفاق افتاده و مسیر رو به جلو می باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی از وضعیت اطلاع رسانی و آگاهی سازی انتقاد کرد و گفت : متاسفانه به رغم همه اقدامات و فعالیت های ارزنده در بخش های علمی، سلامت، بیمه و غیره به صورت شایسته برای مردم اطلاع رسانی نشده که  اطلاع رسانی عمومی و اصولی باید در دستور کار دستگاه های اجرایی و متولیان امر قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان ضمن خداقوت به مدیرکل سابق و تبریک به مدیرکل جدید و آرزوی موفقیت برای ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف گفت : دولت سیزدهم اقدامات شایسته ای در حوزه اقتصادی، زیرساختی و عمرانی انجام داده است.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی کشور با اشاره به این‌که در حال حاضر ۵٣ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در ابتدای این دولت به عنوان ابربدهکار بانکی مطرح بود که با همراهی و حمایت دولت و شخص رئیس‌جمهور بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی این سازمان به نظام بانکی تسویه شد و علاوه بر آن با افزایش سرمایه صورت گرفته، بانک رفاه به‌عنوان بانک تخصصی حوزه حکمرانی تأمین‌اجتماعی، به عنوان برترین بانک کشور انتخاب شده است.

سید مرتضی حسینی افزود : در حال حاضر بیش از ۴۵۰ مرکز درمانی داریم و بیش از ۴۵۰ هزار مرکز خصوصی نیز طرف قرارداد بوده و روزانه ۱۶۰ هزار نسخه الکترونیک صادر می شود.

عبداله مسافر یادگاری مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت : بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر با ۴۰ درصد و ۶۰ درصدی جمعیت شهری تحت پوشش تامین اجتماعی آذربایجان غربی می باشند.

مقصود مقدمی کیا مدیرکل سابق تامین اجتماعی نیز در گزارش کوتاهی عملکرد و تعامل مجموعه را  در مدت بیش از ۸ سال مدیریتی خود بی نظیر عنوان کرد  و خاطرنشان ساخت : اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی در همه این سال ها جزو ادارات نمونه کشوری و استانی و از تعامل خوبی با دستگاه های مختلف و عموم مردم برخوردار بوده است.

حجت الاسلام ارشادی امام جماعت تامین اجتماعی آذربایجان غربی بر اهمیت اقامه نماز ، تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم پرداخت.

میثم صالحی سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی نیز ضمن قرائت متن سوگندنامه وعده داد با تمام توان در مسیر اعتلای اهداف عالیه سازمان و خدمت به مردم گام بر دارد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات بیش از ۸ ساله مقصود مقدمی کیا در کسوت مدیرکلی تامین اجتماعی آذربایجان غربی ، میثم عابدی که پیش از این رئیس اداره حراست مجموعه بود به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست