اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در بازدیدی ۵ ساعته از واحد های تولیدی و صنعتی ارومیه، بر ضرورت رفع موانع تولید تاکید کرد.

بهنام شهدی از ۳واحد های تولیدی و صنعتی بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد ها قرار گرفت و در این بازدیدها در گفتگو با خبرنگاران بر چرخش استان به سمت صنعتی شدن اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص، پتانسیل و با توجه به امکانات موجود، ظرفیت لازم برای تبدیل شدن این استان به یک استان صنعتی را دارد و تمام دستگاه های اجرایی باید با همکاری و تلاش بر این امر اهتمام لازم داشته باشند.

وی به تقویت واحدهای تولیدی صنعتی و نقش آن در ایجاد اشتغال برای جوانان استان تاکید کرد و تسهیل و رفع موانع تولید برای صنعتگران استان را از دستگاه های اجرایی خواستار شد.

شهدی در جریان این بازدید ها به مادر بودن صنعت حمل و نقل در بین سایر صنایع اشاره کرد و بر مرتفع کردن مسایل و مشکلات ناوگان حمل و نقل استان و جوان سازی این ناوگان نیز تاکید داشت.

به گزارش ایسنا، این مقام مسئول همچنین به هم مرز بودن استان با ۳ کشور و کریدور شرق به غرب بودن آن اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت استان در تولید محصولات با کیفیت و مورد نیاز منطقه، توجه به بسته بندی محصولات و معرفی آن به منطقه در راستای تقویت صادرات غیر نفتی توجه ویژه ای داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست