اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت : انتخابات در کشور کار بسیار بزرگ و نمونه مردم سالاری دینی است که در کشور اجرا می شود.

علی اکبر گروسی در جلسه پیشگیری از جرایم انتخاباتی افزود : در عین حال که به نحوه برگزاری انتخابات و همچنین نظارت بر آن توجه داریم باید شور و شوق انتخابات هم بین مردم را افزایش دهیم تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم، برای اینکه بتوانیم انتخابات مجلس شورای اسلامی را بهتر و با مطلوبیت برگزار نمائیم لازم است که در قانون انتخابات بازنگری انجام شود و یا بهتر از آن این است که تغییری در تصویب کننده قانون انتخابات بشود و نهادی به غیر از مجلس آن را تصویب کند.

وی افزود: هیات نظارت استان باید کار قانونی خود را به نحو مطلوب انجام دهند و هر جایی از کاندیداها تخلفی مشاهده می کنند به هیات نظارت و دادستانهای استان گزارش نمایند.

این مقام قضای افزود: قانونمندی اولویت اول دستگاه قضایی است و کاندیداها هم که در آینده احتمالا از نمایندگان مردم و خود قانونگذار خواهند بود باید به قانون احترام بگذارند و خصوصاً امنیت ملی کشور را رعایت کنند و از هر گونه قومیت گرایی و تعصبات نژادی و قومی بپرهیزند. باید کاندیداها هم در فضای مجازی و هم در فضای واقعی مورد رصد قرار گیرند و کاندیداهایی که تخلف می کنند و در فضای مجازی کارهای دون شان نماینده انجام میدهند یا هزینه های کلانی را از راههای مختلف در راه اخذ رای استفاده می کنند باید شناسایی شده و به مردم معرفی شوند تا خدای نکرده مردم فریب چنین افرادی را نخورند.

این مقام قضایی افزود : البته هیات نظارت هم لحظه به لحظه کاندیداها را تحت نظر دارد و کلیه اعمال آنها را رصد می کند و به وظایف مقرر قانونی خود عمل می کند.بر همه مسئولین خصوصا ائمه جماعات و ائمه جمعه هم هست که معیارهای کاندیدای اصلح را به مردم بیان کنند و برای پرشور شدن انتخابات نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست