اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: مباحث فرهنگی زمان بر بوده و با یک برنامه ریزی بلندمدت، باید در راستای اقناع سازی جامعه در حوزه های فرهنگی تلاش شود.

محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی ضعف های این شورا، افزود: شورای فرهنگ عمومی یک دستگاه اجرایی نبوده بلکه یک نهاد تصمیم گیری و سیاست گذاری می باشد.

وی در ادامه شورای فرهنگ عمومی را یک قرارگاه فرهنگی با دستورالعمل مشخص معرفی کرده و یادآور شد: برنامه های فرهنگی با اولویت بندی و یک سیاست گذاری صحیح، می تواند خروجی مثبت و مشخصی داشته و تاثیر آن در جامعه مشهود باشد.

استاندار آذربایجان غربی هم افزایی و تعامل دستگاههای متولی حوزه فرهنگی استان را نیز ضروری دانسته و افزود: وظایف و تکالیف دستگاههای عضو شورای فرهنگ عمومی استان تعیین شده و نباید در عملکرد دستگاههای متولی تداخل ایجاد شود.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه شورای فرهنگی عمومی وظیفه راهبری فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی زمان بر بوده و با یک برنامه ریزی بلندمدت، باید در راستای اقناع سازی جامعه در حوزه های فرهنگی تلاش شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت بومی سازی مسائل فرهنگی استان، افزود: برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها در شورای فرهنگ عمومی استان باید براساس تنوع مذهبی و قومیتی آذربایجان غربی صورت پذیرد تا شاهد تاثیر مثبت این تصمیمات در سطح استان باشیم.

استاندار آذربایجان غربی در پایان، تمرکز بر اولویت های فرهنگی استان را ضروری دانسته و تصریح کرد: افراد متخصص و علاقمند به مسائل فرهنگی، به شورای فرهنگی عمومی استان دعوت شوند تا در کنار ریل گذاری و تدوین برنامه های کارشناسی شده، دستگاههای متولی نیز با هم افزایی و یک روحیه جهادی در مسیر رفع مشکلات فرهنگی استان گام بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست