اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: وحدت بین مردم باید بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ۱۵ مهرماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، افزود: در منطقه و استان ما نباید کسی از تفرقه و جدایی صحبت کند بلکه در این استان با اتکا به ۹۰ درصد مشترکات دینی بین شیعه وسنی ، باید وحدت بین مردم بیش از بیش تقویت شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به پیش رو بودن هفته وحدت یاد آور شد: شیعه و سنی باید تلاش کنند در مسیر وحدت و اتحاد گام بردارند و با اتحاد و یک رنگی مقابل کفر و دشمن بایستند چرا که دشمنان برای نابودی اسلام و وحدت بین مسلمانان هم پیمان شده اند.

حجت الاسلام قریشی با تاکید به اینکه هر خبری را نباید بدون تحقیق باور کرد، اظهار کرد: عموم مردم و خواص در خبرهای ادعای شبکه های معاند وسعودی که دشمن اصلی ملت ایران هستند تحقیق کنند و هر خبری را باور نکنند چرا که دشمن هیچ وقت خبر صحیح نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر زنان را وسیله قرار داد و نوع اغتشاشات استفاده از زنان و رواج برهنگی و بی بندباری در جامعه اسلامی بود، خاطر نشان کرد: زنان محجبه و دین دار آذربایجان غربی نیز باید همچون سایر استان ها روز دوشنبه با حضور در تجمع اعلام برائت خود اعلام و به دنیا نشان دهند کشف حجاب چندنفر ضد دین، نماد زن ایران اسلامی نیست.

حجت الاسلام قریشی با تاکید به اینکه روستاییان و عشایر بر گردن نظام و انقلاب حق دارند، تصریح کرد: مسئولان تلاش کنند با کار جهادی مشکلات عشایر و روستاییان را حل کرده، با حل مشکل کار، راه، مسکن و بهبود زیر ساخت های روستایی جلوی مهاجرت روستاییان به شهرها را بگیرند.

وی با اشاره به معضل صفهای طولانی نان نیز ادامه داد: مشکل نان و صف های نان در ارومیه سریعا برطرف شود.

امام جمعه ارومیه با ابراز تاسف از وقوع زمین لرزه در خوی افزود: مسئولان با تلاش در کمترین زمان خسارات ناشی از زلزله اخیر خوی را ارزیابی و درجهت نوسازی و بازسازی خانه های آسیب دیده تلاش کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست