اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که برای حل مشکلات ۳ واحد تولیدی و جذب سرمایه از خارج استان تشکیل شده بود گفت: علاوه بر حمایت از تولید که رکن اصلی کمیته هست از سرمایه گذاران خارج استان که قصد انجام کارهای تولیدی و اشتغالزایی و سرمایه گذاری در داخل استان دارند حمایت می کنیم و اعضای کمیته هم در بحث حمایت از ورود سرمایه گذاران به استان متفق القول هستند.

ناصر عتباتی ادامه داد : برخی انعطاف ها در اجرای قوانین که به نفع تولید و اقتصاد داخل استانی باشد ضروری هست و در واقع رفع موانع تولید و کمک به چرخیدن چرخ اقتصاد استان می باشد.

عتباتی عزم همه مسئولین را برای گره گشایی از تولید استان را خواستار شد و گفت: باید از همه ظرفیتها نهایت استفاده ممکن را بنمائیم.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه با اشاره به اهمیت تولید داخل به حمایت از سرمایه گذاری برون استانی در داخل استان تاکید و گفت: سرمایه گذارانی که قصد انجام کار تولیدی در داخل استان دارند باید حمایت همه جانبه شوند و کمک کنیم تا در استان کار و فعالیت های اقتصادی را رونق دهند.

در ادامه جلسه مشکلات مربوط به یک واحد گلخانه ای هیدروپونیک با اداره راه و شهرسازی طرح و مصوب گردید قرارداد این واحد تا ۵ سال دیگر تمدید و در خصوص تغییر کاربری آن به زراعی هم در کمیسیون ماده ۵ اتخاذ تصمیم شود، همچنین در خصوص شرکت قارچ کشت اورمان سبز هم مقرر شد با جانمایی مکانی مناسب حمایت لازم از مالک این شرکت که قصد گسترش صنعت ساندویچ پنل و کشت قارچ و برخی صنایع تبدیلی دیگر را دارد انجام شود و نهایتاً در خصوص شرکت آهن یابان هم مقرر شد که اداره صنعت معدن و تجارت به همراه بازرسی و منابع طبیعی استان تحت نظارت دادستانی کارهای کارشناسی لازم انجام و مساعدت های لازم برای ادامه فعالیت آن معمول نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست