اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر مرکز هشدار الکترونیک آذربایجان غربی از عضویت ۳۱۰ نفر در سیستم مهای استان خبرداد.

سرهنگ وکیلی در نشست خبری در محل معاونت اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: سیستم مها در آذربایجان غربی از سال ۹۶ راه اندازی شده و در این مدت ۳۱۰ مشترک در این سیستم از کلیه شهر های استان عضو شدند که این سیستم ظرفیت پشتیبانی ۳ هزار مشترک را دارد.

وی افزود: از میان ۳۱۰ مشترک ۱۰۰ صراف و زرگر، ۱۱۰ منزل و ویلا و ۱۰۰ شرکت و موسسه از خدمات این سیستم بهره مند هستند.

 سرهنگ وکیلی در خصوص تاثیرات سیستم مها خاطر نشان کرد: کاهش زمان پاسخگویی، افزایش احساس امنیت، امداد رسانی سریعتر، افزایش رضایت مندی مردم از تاثیرات سیستم مها است.

وی با بیان اینکه از سیستم مها در تمامی مغازه ها، شرکت ها، خانه ها، انباری ها، بانک و موسسات مالی، ساعت فروشی، صرافی و زرگری ها می توان استفاده کرد تاکید کرد: تا کنون ۲۷۵ مورد مردم از طریق سیستم هشدار الکترونیک درخواست کمک کردند که تعداد سرقت موفق با این سیستم به صفر رسیده است.

مدیر مرکز هشدار الکترونیک آذربایجان غربی افزود: آدرس اینترنتی این مرکز Maha724.ir و آدرس این مرکز در آذربایجان غربی خیابان مدرس طبقه فوقانی بانک قوامین است.

سرهنگ وکیلی در خصوص هزینه راه اندازی این سیستم گفت: مرکز مها برای هزینه آبونمان این سیستم سالیانه ۲۴۰ هزار تومان برای منازل و ۳۶۰ هزار تومان برای مغازه ها دریافت می شود.

 وی ادامه داد: سیستم مها در ۶ استان وجود دارد و آذربایجان غربی چهارمین استان کشور که این سیستم راه اندازی شده است.

سرهنگ وکیلی در خصوص امنیت جامعه بیان کرد: امنیت از ضروریات جامعه بود و از روش های تولید امنیت اشتغال زایی، رفع مشکلات اقتصادی مردم و برطرف کردن نارسایی های قوانین و اقتصاد است.

وی در خصوص تاثیرات دولت الکترونیک در پیشگیری از جرم تاکید کرد: دولت الکترونیک برای پیشگیری از جرایم با استفاده از تکنولوژی راه اندازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست