اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجرایی استان نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش استان داشته باشند.

شهریاری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران باوفایش به تشریح اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در پرورش افراد و تعالی جامعه پرداخت و گفت: بدون تردید اهمیت تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست و همه ما موظف هستیم برای تقویت آموزش و پرورش همکاری کنیم.

او  در ادامه با اشاره به حضور و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در همایش اخیر استانداران در تهران گفت: وزیر آموزش و پرورش طرح ها و برنامه های این وزارت خانه را برای توسعه و تقویت آموزش و پرورش کشور اعلام کردند و ما امیدواریم با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید  و اجرای طرح های این وزارتخانه شاهد رشد و تعالی کشور باشیم.

وی ریشه بسیاری از ناهنجاریها و بد اخلاقی های جامعه را در تعلیم و  تربیت و آموزش افراد دانست و گفت: باید دست به دست هم دهیم و با حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش ، بسیاری از مشکلات جامعه را حل کنیم و شاهد تعالی جامعه باشیم.

وی ادامه داد: در اجرای برنامه های آموزش و پرورش از آنها حمایت و پشتیبانی می کنیم چرا که حمایت از آن را یک وظیفه می دانم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خواستار شفاف سازی درآمد حاصل از پنج درصد عواض شهرداری ها و میزان پرداخت آن به آموزش و پرورش استان در ۵ سال گذشته شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین برای پوشش تحصیلی صد درصدی دانش آموزان دوره پیش دبستانی ساکن در سی کیلومتری مرز ، تمامی هزینه های تحصیلی آنان را تقبل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست