اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی با اشاره به غربالگری مسافران ورودی به استان در مرزهای زمینی و هوایی گفت: تا امروز حدود ۱۸ هزار و ۹۱۳ مسافر توسط هلال احمر کنترل شده است.

 امیر جعفرزاده در تشریح طرح مشارکت در طرح مراقبت بهداشتی مسافران مبادی مرزی رسمی همراه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال ۹۹ تا اول خرداد ماه امسال، از ۶ مرز زمینی و هوایی استان ۱۸هزار و ۹۱۳ مسافر وارد استان شده اند.

او ادامه داد: در طی این مدت غربالگری، ۱۸ هزار و ۵۷۹ مورد تب سنجی،۷ هزار و ۹۹۳ تست فوری، ۲۹۲ مورد مشکوک و ۳۲۶ مورد تست PCR در مرزها توسط نیروهای هلال احمر غربالگری انجام شده است.

جعفرزاده افزود: در این طرح، ۴ هزار و  ۲۹۸ بروشور به منظور اطلاع رسانی به مسافران درباره پیشگیری از بیماری کرونا  و ۹۶۷ ماسک در میان مسافران ورودی در مرزها توزیع شده است.

او بیان کرد: همه مسافرانی که قصد ورود به کشورازطریق استان را دارند، در زمان ورود از پایانه مرزی بازرگان، مرز رازی،مرز سرو،فرودگاه بین المللی شهید باکری،مرز تمرچین و مرز کیله  توسط ۱۰۰۲ نفر به روز در  تیم‌های مراقبتی هلال احمر  استان آذربایجان غربی غربالگری  می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست