اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: ۲۵۰۰ نفر عضو سازمان نظام دامپزشکی آذربایجان غربی هستند.

محمدرضا صفری امروز در دیدار با معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی که در محل استانداری انجام شد، افزود: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار نفر با مدرک دکترای تخصصی و تکنسین دامپزشکی در نظام دامپزشکی کشور عضویت دارند که ۲۵۰۰ نفر از این افراد عضو سازمان نظام دامپزشکی آذربایجان غربی هستند و این سازمان تلاش می کند از فارغ التحصیلان این بخش در خدمت رسانی بهتر به بهره برداران بخش کشاورزی و دامپروری استفاده کند.

همچنین بهنام شهدی در این دیدار با اشاره به اینکه بخش قابل توجه اقتصاد استان، مربوط به حوزه کشاورزی است به بیان پتانسیل ها و ظرفیت های این بخش پرداخت و گفت: استان آذربایجان غربی در بسیاری از تولیدات حوزه کشاورزی و دامداری در رتبه های برتر کشور قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل زنجیره ارزش مرغ در استان و همچنین برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش عسل و لبنیات در استان بر حضور فارغ التحصیلان دامپزشکی در تامین سلامت محصولات این دو زنجیره ارزش تاکید کرد.

وی فارغ التصیلان بخش دامپزشکی استان را از جمله مهمترین ظرفیت های بخش دامپروری استان عنوان کرد و گفت: استان آماده است با پرداخت تسهیلات بانکی مورد نیاز دامپزشکان استان، تجهیزات مورد نیاز آنان در حوزه خدمات‌، بازرگانی و تولید را تامین کند.

وی از ورود فعالان و فارغ تحصیلان بخش کشاورزی و دامپزشکی استان به حوزه تولید استقبال کرد و گفت :  با وجود محودیت های مالی، بانک های عامل استان تسهیلات مورد نیاز این بخش را فراهم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست