اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از فراخوان برای سرمایه گذاری و توسع گردشگری در برخی از سدهای استان فراخوان داد.

به نقل از میراث فرهنگی آذربایجان غربی ؛ براساس تفاهم‌نامه وزارت نیرو با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در نظر دارد نسبت به شناسایی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت توسعه صنعت گردشگری در محدوده برخی سدهای استان اقدام کند.

بدین منظور سدحسنلو(نقده)، شهید قنبری، بارون و دانالو(ماکو) شهرچای ارومیه، دریک و زولا(سلماس)، مهاباد و آب‌بند یوسف‌کند(مهاباد)، آق‌چای(چایپاره)، ساروق و احمدآباد(تکاب) و بند انحرافی نوروزلو( میاندوآب) از آن جمله اند.

در این فراخوان آمده است؛ طرح‌های قابل اجرا پیرامون سدهای اشاره شده شامل فرصت‌های متعدد ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در یک جغرافیای محدود و دربرگیرنده فعالیت‌های مندرج در مستندات شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی و پیرامون آنها است.

کلیه علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ظرف دو هفته از تاریخ انتشار نویت دوم این آگهی به درگاه سامانه شرکت آب منطقه‌ای استان آذر بایجان‌غربی  به آدرس www.agraw.ir مراجعه نموده و اطلاعات تکمیلی مربوط به طرح‌های اشاره شده را دریافت و طرح‌های پیشنهادی خود را در قالب فرم پیشنهادی طرح گردشگری حداکثر تا مورخ ۱۳۹۹/۲/۳۱ به دبیرخانه حراست این شرکت تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست