اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: تغییرات و جابجایی های مدیریتی در استان نیز در راستای توسعه و پیشرفت خواهد بود.

رضا ابراهیمی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در راستای زندگی بهتر مردم مهمترین هدف دولت سیزدهم است، افزود: این تغییرات با هدف آبادانی و عمران بیشتر استان انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: وجود تحریم ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی در سطح کشور شده ولی این مشکلات باید با مدیریت جدی و صحیح در راستای رفع آنها همراه باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه تغییرات و جابجایی های مدیریتی در آذربایجان غربی نیز در راستای توسعه و پیشرفت استان خواهد بود گفت: تغییر و تحول در مدیران در سطح استان امری طبیعی است که با هدف بکارگیری افکار جدید در امور مدیریتی در سطوح مختلف در جامعه صورت می گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به شعار دولت سیزدهم که “ایران قوی و مردمی” است افزود: همه ما مدیران باید در این حوزه تلاش کرده و در جهت پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.

ابراهیمی اضافه کرد: بدون شک در راستای این تغییر و تحولات در مدیریت شهرستان ها و استان ارایه خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم در اولویت نخست قرار دارد و در این راستا همراه با شعار دولت حرکت خواهیم کرد.

او با گرامیداشت یا و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: همه ما مسئولان باید رهرو واقعی برای مکتب این سردار بزرگ اسلام و شهدای انقلاب باشیم.

فرماندار جدید شهرستان بوکان نیز در سخنان خود گفت: وظیفه ما در قبال این مردم غیر از خدمت و غیر از نوکری چیز دیگری نیست و این محقق نخواهد شد مگر اینکه ما بیاییم و دست در دست هم با وحدت و‌ استفاده از تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های ظرفیت پخش خصوصی و دولتی، استفاده از آرا و اندیشه نخبگان؛ عالمان و دانشگاهیان و اعضای شورای‌های شهر و روستا استفاده کرد.

باباخان اسکندری افزود: برنامه بنده این خواهد بود که به بهترین نحوه از این ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادنی و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم، تا مردم بزگوار بوکان شیرینی کارگزاران و خدمتگزاران خود را در دولت سیزدهم احساس کنند.

فرماندار دولت سیزدهم اظهار داشت: به مدیران بزرگوار عرض می‌کند که بنده خود را وقف خدمت به مردم کرده‌ام چون این توصیه‌ی بردار بزرگوارم آقای معتمدیان به من بوده است.

وی بیان کرد: اولین توصیه استاندار به بنده این بوده است که جناب اسکندری انتظار از شما خدمتگزاری به مردم؛ رضایت مردم و درب اتاق بر روی مردم باز باشد.

باباخان اسکندری گفت: ما بالا دست مردم نیستیم؛ ما ارباب مردم نیستیم و خادم مردم هستیم. انتظارم از مسولین این است که آستین خدمت به مردم را بالا بزنند و به مردم خدمات رسانی بهتری انجام دهند.

وی در پایان اشاره کرد: من مخالف بنر نویسی تبریک و دسته گل اوردن هستم و پول آن را جمع کنند و در آینده برای خانه سالمندان استفاده شود.

ماموستا ملاعباس احمدی نیز با بیان اینکه امین زاده مدیری «خوش فکر» بود، گفت: مسئولیت برای هیچ کس ماندگار نیست.

او اندیشمندی را از ویژگی های فرماندار جدید بوکان عنوان کرد و او را «از فرزندان خالص ایران زمین» خواند.

ماموستا احمدی در پایان اظهار امیدواری کرد : خدمت صادقانه به مردم بوکان در دستور کار ویژه فرماندار جدید این شهرستان قرار بگیرد‌.

در این مراسم از خدمات “محمد امین‌زاده” قدردانی و “باباخان اسکندری” به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان معرفی شد

سابقه ریاست بازرسی آموزش و پرورش شهرستان اشنویه، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد و سرپرستی بخشداری مرکزی شهرستان مهاباد را در کارنامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست