اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خدمات محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: بسیج سازندگی در هر جایی از کشور که مشکلاتی وجود داشته و در عرصه‌های مختلف از مدرسه سازی گرفته تا ساخت مسکن، جاده و آبرسانی به روستاهای محروم فعالیت داشته است.

آوای مرز : فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: هم اکنون آذربایجان غربی و استان کردستان از امن ترین استان های کشور محسوب می شود.

 سردار علی اکبر پورجمشیدیان در آئین تکریم مقام پاسدار در ارومیه با تبریک سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) افزود: هم اکنون آذربایجان غربی و استان کردستان از امن ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و امنیت حاکم در شمال غرب و غرب کشور زمینه توسعه مناطق محروم را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن ارزشهای دوران دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا موجب استمرار و ماندگاری راه شهدا می‌شود، اضافه کرد: پاسداری از نظام اسلامی برعهده تمام نیروهای مسلح اعم از ارتش و نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی است و امنیت توسط تمام این نیروها حاصل می‌شود.

سردار پورجمشیدیان با قدردانی از حماسه آفرینی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ادامه داد: در ۲ استان آذربایجان غربی و کردستان شهروندان با حضور گسترده خود حماسه بزرگی را خلق کردند و ادامه این حماسه آفرینی را در پای صندوق‌های رأی خواهیم داشت و به دشمنان نشان خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: طبق گزارش‌های دریافتی حضور مردم در برخی نقاط در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال بسیار پرشکوه بود که نسبت به سالهای قبل افزایش چشمگیری داشت.

سردار پورجمشیدیان گفت: مسؤولان لازم است این اقدام و همت مردمی را قدر نهاده و با خدمت رسانی دولت را در توسعه مناطق محروم یاری دهند.

پاسداران مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این آئین با بیان اینکه پاسداران مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی هستند و پشتیبانی از آنان وظیفه همه ماست، اظهار کرد: پاسداران در راه صیانت از دین جام خود را نثار می‌کنند، همان گونه که اباعبدالله الحسین (ع) جانشان را فدای دین کردند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی اضافه کرد: دین به قدری دارای اهمیت است که برای حفظ آن لازم است جان را فدا کرد که امام حسین (ع) در این خصوص لحظه‌ای تردید نکرد و به همین خاطر ایشان را پاسدار دین مبین اسلام می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: انسان باید بیش از هر چیزی برای دین خود ارزش قائل شود که ائمه اطهار (ع) سردمدار این امر بودند.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در برهه کنونی با تبعیت از امام حسین (ع) در حمایت از مقام معظم رهبری و اقتدار کشور هرگز میدان را خالی نکرده‌اند و همواره در صحنه بوده‌اند که باید قدردان این جانفشانی آنان بود.

سپاه نیروی مردمی و یک جریان نظامی مقتدر است

استاندار آذربایجان‌غربی هم گفت: سپاه نیروی مردمی و یک جریان نظامی مقتدر است که در هر جایی لازم بوده در صحنه ها حضوری پر ثمر و تاثیرگذار داشته است.

 محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه سپاه در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و دفاع از مرزهای ایدئولوژیک موفق بوده است، افزود: سپاه در عرصه‌های آبادانی و پیشرفت همزمان با صیانت از مرزهای ایران اسلامی و انقلاب کارنامه درخشانی داشته است.

وی اظهار کرد: محرومیت روستاهای استان از آب شرب بهداشتی مهمترین دغدغه دولت سیزدهم است و جهاد آبرسانی توسط مسؤولان کشوری و استانی و با همراهی سپاه رقم خورده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خدمات محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: بسیج سازندگی در هر جایی از کشور که مشکلاتی وجود داشته و در عرصه‌های مختلف از مدرسه سازی گرفته تا ساخت مسکن، جاده و آبرسانی به روستاهای محروم فعالیت داشته است.

معتمدیان با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان انقلاب اظهار کرد: به رغم تمام کارشکنی‌ها سپاه مقتدر در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزشهای اسلامی در میدان است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی و جنایت‌های آنان محکوم بوده و کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه نشانه ذلت رژیم صهیونیستی بوده و بیانگر ترس این غاصبان است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی بازیگر اصلی غرب آسیا و کشوری مقتدر است، اظهار کرد: هیچ تهدید و تحریمی تغییری در اقتدار و اراده آهنین ما ایجاد نخواهد کرد.

معتمدیان با بیان اینکه آمریکا به وسیله داعش در صدد خدشه زدن به وجهه مسلمانان بود، گفت: همه جهان شاهد توطئه‌های تفرقه افکنان دشمنان بوده و هستند.

وی با بیان اینکه امنیت پیشران اصلی توسعه است، اظهار کرد: مجاهدت‌های خاموش و در کنار آن تلاش ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی همه در راستای اقتدار نظام و آسایش و آرامش ملت بوده است تا اجازه تعدی به کشور داده نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست