اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: مبارزه با قاچاق کالاهای یارانه ای از داخل به خارج از کشور در اولویت بوده و پلیس با آن قاطعانه برخورد می کند.

سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کسانی که در عرصه امنیت برخلاف قانون کارکنند با قدرت و بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد و مبارزه با قاچاق کالاهای یارانه ای از داخل به خارج از کشور در اولویت بوده و پلیس با این موضوع قاطعانه برخورد می کند و به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به شبکه های مافیایی سودجو را نخواهد داد.

وی افزود: در این زمینه اقدامات مقابله ای و راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی و تشدید اقدامات از سال های گذشته با تهیه و ابلاغ طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفته است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه متاسفانه قاچاق کالا و ارز به عنوان یک اقدام سودآور مورد توجه عده ای سودجو قرار دارد که معمولا هم به صورت سازمان یافته و شبکه ای کار می کنند، تاکید کرد: توسعه و گسترش این پدیده شوم خسارات جبران ناپذیری بر اقتصاد وارد می کند.

سردار اشتری تصریح کرد: سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی با روحیه جهادی و انقلابی انجام وظیفه می کنند چرا که امنیت خط قرمز پلیس است و با تمام وجود با اقتدار، تدبیر و برنامه ریزی انجام وظیفه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست