اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در پاسخ به روشن بودن برخی از لامپ‌های معابر در طول روز، علت آن را معیوب شدن تجهیزات قطع و وصل اتوماتیک روشنایی‌ها همچون دستگاه‌های ساعت فرمان نجومی یا فتوسل‌ها اعلام کرد.

طاهر کیامهر با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی، همه روزه نسبت به بازدید و سرویس و نگهداری این تجهیزات در سطح کل استان اقدام می‌کنند، افزود: با عنایت به الکترونیکی بودن این تجهیزات، احتمال معیوب شدن همیشه وجود دارد لذا از شهروندان محترم استان انتظارمی رود در صورت مشاهده روشن بودن لامپ‌ها در روز، با شماره تلفن ۱۲۱ تماس حاصل و با فشردن عدد ۲، مراتب را به مرکز فوریت‌های برق استان اطلاع داده و خدمتگزاران خود در صنعت برق استان را یاری نمایند.

کیامهر در ادامه افزود: طبق ابلاغ شرکت توانیر وظیفه داریم روشنایی معابر را در سطح استان مدیریت کنیم تا تمامی مناطق، از یک استاندارد نوری یکسان برخوردار باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا ضمن تعدیل روشنایی معابر بصورت یک در میان، بخشی از لامپ های روشنایی معابر در سطح استان با لامپ های LED که کیفیت نور بهتر و مصرف کمتری دارند تعویض شده است.

دستگاه‌ها و ادارات دولتی باید در زمینه مدیریت مصرف برق پیشگام باشند

استاندار آذربایجان غربی گفت: تمامی دستگاه‌ها و ادارات استان موظفند مصرف برق خود را مدیریت و از مصرف غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ؛ محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با محوریت شهرستان خوی برگزار شد، ضمن تاکید بر همکاری ادارات استان با برنامه‌های مدیریت بار تابستان، گفت: تمامی ادارات، نهادها، موسسات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱، باید همکاری کامل را با شرکت‌ توزیع نیروی برق استان در مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش چشمگیر دمای هوا و ادامه این روند در ماه‌های پیش رو لازم است تمام هم‌استانی‌های گرامی در مدیریت مصرف برق همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم ماه‌های گرم پیش رو را بدون مشکل سپری کنیم.

ارزیابی برنامه های عبور از اوج بار تابستان ۱۴۰۱ در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

برنامه عبور از اوج بار تابستان ۱۴۰۱ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از سوی ناظرین عالی شرکت توانیر مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ؛ در این اقدام، آمادگی مراکز پایش، ۱۲۱ و دیسپاچینگ، زیر ساخت ها و سامانه های اطلاع رسانی و پاسخ گویی، عملکرد برنامه های پاسخگویی بار (اجرای تفاهم نامه های همکاری در حوزه های کشاورزی، صنعتی و …)، عملکرد برنامه های کاهش بار وزارت صمت، پیشرفت برنامه های هوشمند سازی از قبیل نصب کنتور های هوشمند و همچنین برنامه های رویت پذیری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

اجرای کامل برنامه‌های مدیریت مصرف مهم‌ترین راه عبور موفق از پیک بار تابستان

نشست مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور با حضور آرش کردی مدیرعامل توانیر و جمعی از مدیران ارشد این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این نشست که با محوریت عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ به صورت سراسری از محل مرکز پایش و کنترل استان‌ها برگزار شد، مدیران عامل هر یک از استان‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود پرداختند.

آرش کردی مدیرعامل توانیر در این نشست عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ها و اهداف وزارت نیرو، تمامی امکانات ممکن در بخش های تولید، انتقال و توزیع برق به منظور گذر از پیک تابستان امسال به کار گرفته خواهد شد.

در ادامه این نشست ویدئو کنفرانسی “حمیدرضا پیرپیران” معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بیان کرد: استفاده از تمامی امکانات در بخش های تولید، انتقال و توزیع نیرو به منظور گذر ایمن از تابستان ۱۴۰۱ امری ضروری است.

وی همچنین استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، متخصصان داخلی، کارشناسان خبره شاغل در صنعت برق و دانشگاهیان را راهکاری موثر در افزایش بهره وری و استفاده بهینه از امکانات فعلی و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی دانست و یادآور شد: در حال حاضر، ظرفیت و تاسیسات قابل قبولی در کشور وجود دارد که می توان با استفاده از راهکارهای خلاقانه و ارتباط موثر تمامی شرکت های توزیع برق کشور با یکدیگر از این تاسیسات، حداکثر استفاده را برد.

طرح همکاری مشترکان کشاورزی در مدیریت پیک بار تابستان امسال، همکاری شهرک‌های صنعتی، برنامه‌ریزی برای کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق ادارات در ساعات کاری از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت مصرف برق در تابستان ۱۴۰۱ می باشد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در راستای اجرای طرح های مدیریت مصرف برق تا کنون توانسته است نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با بیش از ۹۰ درصد از مشترکان دیماندی خود اقدام نموده و یک هزار و ۱۱۰ مشترک اداری استان نیز در خصوص کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق همکاری خواهند نمود.

با توجه به غلبه فعالیت های کشاورزی بر صنعتی در آذربایجان غربی تغییر ساعات آبیاری زمین های کشاورزی در ساعات غیر پیک توسط مشترکین کشاورزی از مهم ترین برنامه های مدیریت مصرف تابستان ۱۴۰۱ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست