اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: فعالیت مجدد صنوف کم ریسک به منزله پایان کرونا نیست و باید توجه داشت بی توجهی نسبت به فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند باعث تشدید شیوع بیماری می شود.

علی مصطفوی در هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، توجه رسانه ها به آگاه سازی عمومی در طرح فاصله گذاری هوشمند و برجسته سازی و اطلاع رسانی مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت کرونا را دو امر مهم دانست و گفت: نقش آفرینی آگاهانه رسانه ها در این دو مقوله موجب قطع سریعتر زنجیره انتقال ویروس کرونا می شود.

مصطفوی با اشاره به اینکه مصوبات ستادهای ملی و استانی برای همه دستگاه های اجرائی لازم الاجرا است، گفت: استان در تامین بسته های معیشتی ویژه افراد نیازمند موفق عمل کرده است.

وی افزود: حمایت از نیازمندان و افرادی که از کرونا دچار مشکل های معیشتی شده اند یک جبهه واقعی است و نباید از آن غافل شد.

مصطفوی در ادامه تصریح کرد: در خبررسانی ها و اطلاع رسانی ها صحت خبر نباید فدای سرعت شود، متاسفانه شاهدیم در برخی خبررسانی ها صحت فدای سرعت می شود.

وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده و راهگشا موجب تقویت خدمت رسانی به مردم می شود، گفت: از انتقادات سازنده استقبال می کنیم.

معاون استاندار همچنین با اشاره به روزهای خوش دریاچه ارومیه گفت: احیای دریاچه ارومیه مصوبه نخست دولت تدبیر و امید بوده و امروز با هزینه کرد بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان توانسته از طریق اقداماتی چون لایروبی، مهارآبها و مدیریت کشاورزی و ساخت سد نقش به سزایی در احیای دریاچه ارومیه داشته باشد.

سیاست گذاری اطلاع رسانی استان باید در شورای اطلاع رسانی انجام گیرد

حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی هم در این جلسه گفت : روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی با شورای اطلاع رسانی استان همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

وی ادامه داد : سیاست گذاری اطلاع رسانی استان باید در شورای اطلاع رسانی انجام گیرد.

خدایاری تصریح کرد : وظیفه کارگروه فضای مجازی استان که دبیری آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده، تولید محتوا و سیاست گذاری درآن عرصه است.

او اذعان کرد : با توجه به آغاز فصل ساخت وساز، می‌بایست درساخت وسازها به پیوست فرهنگی آن نیز توجه شود.
مثلا اگر مسجدی ساخته می شود، فضا برای کتابخانه، خانه روحانی و… درنظر گرفته شود تا در آینده دوباره کاری صورت نگیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه شورای اطلاع رسانی استان با همکاری و همسو شدن تمامی دستگاه‌های اجرایی تقویت می‌شود ، خاطرنشان ساخت : شورای اطلاع رسانی باید برای خبرنگاران و دستگاه‌های اجرایی مرجع اخبار استان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست