اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هیچگونه کمبودی درخصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان وجود ندارد.

غلامرضا بابائی در چهارمین جلسه تنظیم بازار و ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان اظهار کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بیش از نیاز استان ذخیره سازی شده وهیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد و هرگونه افزایش قیمت کالاها خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار غیر قانونی و تخلف است.

بابایی ادامه داد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به حد کافی تأمین شده و در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف ها برای استفاده عموم مردم با نرخ و قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است، در صورت مشاهده هرگونه توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی با متخلفین مطابق قانون و به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی افزود: در طرح ضیافت که به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۳۱ فروردین سال جاری آغاز شده و اجرای آن تا پایان ماه رمضان در سطح استان ادامه خواهد داشت، ۱۰۰ اکیپ بازرسی تمام عملکرد واحد های صنفی و غیرصنفی را در سطح عرضه، تولید، توزیع و خدمات را مورد رصد و پایش قرار خواهند داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص تولید و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس عنوان کرد: در خصوص انواع محلول های ضد عفونی کننده به دلیل تولید بیش از حد نیاز در استان کمبودی وجود ندارد و انواع ماسک مورد نیاز مردم از استان های تولید کننده تأمین شده است که از هفته آینده جهت توزیع برای عموم تحویل داروخانه ها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست