اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: ۱۵ هزار ناظر انتخاباتی در ۱۷ شهرستان این استان فعالیت می کنند و طبق مقررات و با کمال دقت ماموریت های خود را انجام می دهند.

 قنبر کریم نژاد روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات تکاب افزود: علاوه بر شبکه ناظران امین، شبکه اطلاع رسانی و محققان نیز در دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان ها حضور فعال دارند.
وی با اشاره به ابلاغ برنامه های پنج ساله شورای نگهبان به شهرستان ها ادامه داد: دفاتر نظارت و بازرسی در طول سال های انتخاباتی و غیرانتخاباتی فعالیت مستمر دارند و امسال نیز ۵۲ عنوان برنامه متمرکز استانی و شهرستانی از سوی شورای نگبان برای اجرا ابلاغ شده است.
کریم نژاد اضافه کرد: دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در شهرستان ها در سال های غیرانتخاباتی نیز وظیفه رصد فعالیت های انتخاباتی را در حوزه های کاری خود در شهرستان های مختلف استان برعهده دارند.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران نیز گفت: دشمنان نظام که در طول چهل سال گذشته می خواستند بر این کشور سلطه پیدا کنند امروز با جنگ اقتصادی در این عرصه وارد شده اند.
کریم نژاد بیان کرد: نباید فکر کنیم با مذاکره و معامله دشمنان از توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی عقب نشینی می کنند بلکه باید برای شکست این توطئه ها در مقابل آنان ایستادگی شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم، بایرامعلی جهدی به عنوان سرپرست جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات تکاب معرفی و از خدمات اسماعیل پیرانی سرپرست پیشین این دفتر قدردانی شد.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و هم اینک یکی از شهرهای حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب است.
حوزه انتخابیه شهرهای تکاب و شاهین دژ با مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان از میاندوآب تفکیک شده و در انتخابات آینده یک حوزه انتخابیه مستقل با مرکزیت شاهین دژ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست