اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی مسئولیت‌ها را امانتی از سوی مردم و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: از استاندار جدید می‌خواهیم عزم خود را جزم کرده و مشکلات را به خوبی مدیریت کنند و در خدمت مردم باشند.

 حجت‌الاسلام‌ سید مهدی قریشی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی، ضمن قدردانی از زحمات شهریاری استاندار سابق، اظهار داشت: ایشان زحمات بسیاری در سطح استان انجام داده‌اند که جای قدردانی دارد.

وی ضمن اشاره به آشنایی استاندار جدید با آذربایجان‌غربی، گفت: ایشان جای‌جای استان را به خوبی می‌شناسند و با توجه به سابقه ۲۰ ساله مدیریتی مطمئنا مدیری لایق برای استان خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: بحث مدیریت برای مدت زمان مشخصی است و مادام‌العمر نیست. تنها چیزی که از فرد مدیر و مسئول باقی خواهد ماند عمل صالح و نیک است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی مسئولیت‌ها را امانتی از سوی مردم و نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: از استاندار جدید می‌خواهیم عزم خود را جزم کرده و مشکلات را به خوبی مدیریت کنند و در خدمت مردم باشند.

وی یادآور شد: با همت و عزمی که از ایشان اطلاع داریم انتظار می‌رود با حفظ وحدت و انسجام خود و سایر دستگاه‌ها و مسئولان شاهد پیشرفت استان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی مباحث فرهنگی را یکی از اساس‌های مهم در استان دانست و تصریح کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر، نماز، زکات و سایر مباحث دینی بیش‌ از پیش تقویت شود.

قریشی با اشاره به مطالبات مردمی استان، تشریح کرد : از آن‌جایی‌که یکی از استان‌های مدیرپرور کشورمان هستیم انتظار می‌رود از نیروهای بومی نهایت استفاده را بکنیم.

وی با اشار به ظرفیت مرز و فعال‌سازی دیپلماسی مرزی تأکید کرد: با توجه به بیش‌از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشرکت با کشورهای خارجی باید نهایت استفاده را از این ظرفیت بکنیم.

وی با اشاره به گردشگری و جاذبه‌های توریستی استان، عنوان کرد: ۵۱ مکان تاریخی ثبت شده و چندین آثار باستانی ملی و بین‌المللی در سطح استان وجود دارد که انتظار داریم نهایت استفاده از این ظرفیت‌ها صورت گیرد.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: آذربایجان‌غربی با در اختیار داشتن ۵۲ مواد معدنی، یک میلیون اراضی قابل کشت و حاصل‌خیز بودن، سیب، بیش‌از یک‌صد واحد صنایع نساجی و مبلمان نیازمند توجه بیش‌ازپیش است.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۴ ساله محمدمهدی شهریاری ، محمد صادق معتمدیان به عنوان استاندار آذربایجان غربی معارفه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست