اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بسته نظامی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی برای چهار استان شمال‌غرب کشور تهیه و تدوین شده است که میتواند به توسعه استان و کشور کمک فراوانی کند.

سردار محمدتقی اوصانلو اظهار داشت: مردم بایستی از مدیریت و منصب مسئولان منتفع شوند و به‌گونه‌ای که مدیریت‌ها جهادی باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با بیان این که در طول بیش‌از ۴ دهه عمر انقلاب افراد بسیاری در کرسی قدرت نشسته‌اند، افزود: نیازهایی که مسئولان باید از مردم رفع کنند نعمت خداست که نباید با آن‌ها با ملامت و خستگی برخورد کرد چرا که در این صورت به بلا تبدیل می‌شود.

سردار اوصانلو اظهار کرد: از زحمات و هماهنگی آقای شهریاری با نیروهای نظامی و سپاهی در بحث زلزله قطور نهایت قدردانی را داریم.

وی همچنین تصریح کرد: با روحیه جهادی که از استاندار جدید می شناسم مطمئنا امنیت جانی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی به ارمغان خواهد آمد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بیان کرد: بسته نظامی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی برای چهار استان شمال‌غرب کشور تهیه و تدوین شده است. این بسته میتواند به توسعه استان و کشور کمک فراوانی کند.

سردار اوصانلو فرمانده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد امنیت پایدار مردمی در مرزهای شمالغرب کشور، یادآور شد: امروز با همدلی مردم و مسئولان امنیت پایدار مردمی در مناطق مرزی شمال غرب ایجاد شده است.

دهه فجر پایان واکسیناسیون مردم آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی هم در ابتدای این مراسم با بیان این که بیش‌از ۷۵ درصد جمعیت استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: بیش از ۳۹ درصد جمعیت مردم نیز دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

علی مصطفوی  ضمن قدردانی از زحمات استاندار سابق، اظهار داشت: بیش‌از ۷۵ درصد جمعیت استان دز اول و ۳۹ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر تمامی مردم آذربایجان‌غربی واکسن کرونا دریافت کنند.

وی با اشاره به زندگی مسالمت آمیز پیروان اقوام و ادیان مختلف در آذربایجان غربی، این استان را رنگین کمان ادیان و اقوام دانست و گفت: استکبار جهانی در کمین است و این فرصت را به عنوان یک تهدید در کشور معرفی کند و این درحالی است که پیروان ادیان و اقوام مختلف در آذربایجان غربی با اتحاد و همبستگی در کنار هم توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وی مرزی بودن را یک مزیت ویژه برای آذربایجان غربی دانست و افزود: استفاده از این ظرفیت می تواند بیش از پیش به توسعه استان بینجامد.

مصطفوی عنوان کرد: با عنایت خداوند متعال و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی، آذربایجان غربی جزو پنج استان امن کشور است.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۴ ساله محمدمهدی شهریاری ، محمد صادق معتمدیان به عنوان استاندار آذربایجان غربی معارفه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست