اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بی ثباتی قیمت ها باید کنترل شود.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار داشت: موضوعاتی که با معیشت و اقتصاد مردم سر و کار دارد در اولویت نظام و کشور قرار دارد و باید با درایت و تدابیر لازم که بی‌ثباتی قیمت در کشور یکی از معضلاتی است را کنترل کرده و در مقابل تحریم دشمنان ایستادگی و دشمنان را ناامید کنند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها سبب پیشرفت می‌شود تحریم خود سبب پیشرفت است و به فرصت تبدیل می‌شود باید آنقدر پیشرفت کنیم که دشمن را ناامید کنیم تا نتواند حتی از طرق مختلف من جمله اقتصادی به کشور ضرر بزنند.

او با اشاره به اینکه ایجاد جنگ روانی مورد تاکید دشمنان نظام بوده، اضافه کرد: ایجاد رعب و ناامیدی در جامعه هدف دشمن است و طرف مقابل در تلاش بوده تا ما را مغلوب کند و در این زمان باید هوشیار بوده تا در مقابل تمامی تحریم‌های آنان ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام قریشی عنوان کرد: دشمنان نظام با سخنرانی علیه مسؤولان کشور قصد ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤولان را دارند اما باید بدانند هرگز به هدف خود نرسیده و اقتدار و سربلندی متعلق به این نظام و مردم است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۲ فروردین خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین با درک و فهم و شعور به حکومت اسلامی رأی آری دارند و این نعمت بزرگی است که با رأی و نظر مردم تمامی مباحث در کشور اداره می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به وقوع سیل در کشور عنوان کرد: اتفاق ناگوار مسئله سیل است، وظیفه همگانی است که در مواجهه با چنین مواردی به کمک هم بشتابیم.

وی ادامه داد: مسئولان رده بالای کشوری و لشکری در این بحران کشوری به استان‌های سیل زده سفر کرده و گاهاً تا کمر داخل آب به خدمات رسانی مشغول بودند.

امام جمعه ارومیه گفت: از همه دستگاه‌های مسؤول، ارگان‌ها و مردم درخواست می‌کنم در یاری رساندن به سیل‌زدگان و تلاش برای مهار تبعات این بحران، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و در شرایط حساس کنونی، هیچ اولویتی را مهم‌تر از این کار قلمداد نکنند.

وی ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: ۲۷ رجب مصادف است با روزی که حضرت محمد (ص) در سن ۴۰ سالگی به پیامبری برگزیده شدند و جبرئیل در این روز برای اولین بار در غار حرا بر پیامبر اسلام نازل شد و آیات اول سوره علق را تلاوت کرد و امیدواریم که مردم در تمامی عرصه‌ها پیامبر (ص) را الگوی خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست