اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مراجعه ۱۰۳۵۱ نفر به پست های ایمنی و سلامت در سیزدهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبر داد.

سعید رهبر سوره در خصوص طرح نوروزی هلال احمر استان اظهار داشت: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۵۱ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت به همراه، ۵۵۵ نفر به خیمه نماز، ۷۵۴ نفر ایستگاه سلامت، ۷۵۱ نفر دوستدار کودک و ۹۰ نفربر سحاب مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۵۹ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند افزود: دو هزار و ۹۶۳ عدد نقشه، دوهزار و ۷۵۵ عدد بروشور و دو هزار و ۳۲۳ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در طول ۱۳ روز اجرای طرح نوروزی شش مورد گزارش حادثه جاده‌ای گزارش شده است عنوان کرد: در این حوادث ۱۲ نفر حادثه دیده و هشت نفر مصدوم شدند همچنین هشت نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل و چهار نفر به صورت سرپایی مداوا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۱۶۱ نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، سه دستگاه کمک دارد و یک فروند بالگرد هوایی وجود داشت.

رهبر سوره از بهره‌مندی بیش از سه هزار کودک از خدمات فضای دوستدار کودک در آذربایجان غربی خبر داد افزود: ۳۲ پست ایمنی و سلامت در سطح استان آذربایجان غربی آمادگی استقبال از کودکان و ارائه خدمات ایمنی و سلامت به آنها هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تصریح کرد: سهمیه فضای دوستدار کودک در آذربایجان غربی از سوی معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان تنها چهار پست مصوب شده بود، ولی با توجه به رغبت و شور و اشتیاق اعضای جوانان استان از همان ابتدای آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت ۳۲ فضای دوستدار کودک بصورت مصوب و داوطلبانه در حال فعالیت و ارائه خدمات به مسافران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست