اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ما نباید از دستاوردهای فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی غفلت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در وضعیت کنونی هجمه های بسیاری علیه کشور در زمینه عدم کارآمدی نظام اسلامی آغاز کرده اند لذا باید در این شرایط رسانه و صداوسیما در این مورد غفلت نکنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم یاد آور شود.

حجت الاسلام قریشی اظهارکرد: عمده شعار انقلاب اسلامی از آغاز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و تمام تلاش ملت برای دستیابی به این شعار بوده و خواهد بود.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه ما نباید از دستاوردهای فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی غفلت کنیم یادآور شد: در مسئله استقلال، بعد از انقلاب کشور ما کاملاً از استقلال سیاسی برخوردار شده اما قبل از انقلاب شاه کشور مانند یک کودک در مقابل آمریکا بود.

وی اظهار کرد: در زمان سلطنت پهلوی کشور در سلطه کامل بیگانگان بود اما اکنون در کشور شعار نه شرقی و نه غربی را پیاده کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز نه تنها استقلال سیاسی کامل داریم بلکه برخی تفکرات سیاسی اسلامی را در دنیا ایجاد کرده ایم که باعث از همپاشی برخی تفکرات غیر اسلامی در دنیا شده است.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه علاوه بر استقلال سیاسی، کشور ما استقلال امنیتی نیز دارد تصریح کرد: علاوه بر استقلال و اقتدار نظامی و امنیتی در کشور، منطقه را نیز تحت تاثیر قرار داده ایم.

وی با تاکید براینکه در کشور آزادی کامل داریم گفت: در کجای دنیا مردم می توانند رهبر جامعه را به صراحت مورد انتقاد قرار دهند، این مسائل قدرت و انعطاف نظام اسلامی را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست