اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سایت خبری تحلیلی آوای مرز در کمتر از چند ماه فعالیت و در اولین حضور خود در یک جشنواره رسانه ای موفق شد در اولین همایش رسانه نگاران انقلاب آذربایجان غربی دو رتبه ارزشمند این همایش و جشنواره را کسب و از آن خود کند و بتواند موفق ظاهر شود.

در این همایش عبدالسلام معروفی با کسب رتبه برتر و اول در بخش گزارش واسکندر خنجری در بخش یادداشت رتبه دوم توانستند دو رتبه ارزشمند این همایش را کسب کنند.

در مراسم اختتامییه این جشنواره و همایش که با حضور حجت‌الاسلام دکتر ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در خانه ملت، علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه ، محمدرضا علیزاده امامزاده رئیس شورای شهر ارومیه و جمعی از مسئولان‌ استانی ، شهرستانی و مدیران رسانه ها و فعالین عرصه خبر در سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد از برترین های همایش تجلیل به عمل آمد و در حاشیه همایش نیز روبان نمایشگاه عکس انقلاب قیچی شد.

معرفی برترین‌های رسانه‌ای اورمیه در همایش بزرگ رسانه‌نگاران انقلاب

💢همایش بزرگ رسانه‌نگاران انقلاب آذربایجان غربی با معرفی برترین‌های رسانه‌ای به کار خود پایان داد.

🔸در این همایش که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات خانه مطبوعات برگزار شد، هیئت داوران، نفرات برتر بخشهای پنج گانه را به شرح زیر اعلام کردند:

☑️بخش گزارش :
نفر اول آقای عبدالسلام معروفی از پایگاه خبری آوای مرز نفر دوم خانم طاهره زینالی از خبرگزاری رسا

☑️بخش سرمقاله و یادداشت: نفر اول انتخاب نشد، نفر دوم آقای اسکندر خنجری از پایگاه خبری آوای مرز

☑️بخش عکس خبری: نفر اول آقای مجتبی اسماعیل‌زاد از خبرگزاری تسنیم، نفر دوم خانم زهرا طالعی از روزنامه‌همشهری و تقدیر ویژه از آقای سهیل فرجی از خبرگزاری ایسنا

☑️بخش خاطره نویسی: نفر اول انتخاب نشد، نفر دوم آقای مرتضی حیدری و تقدیر ویژه از آقای سینا میرزامحمدی

☑️بخش صفحات اول: آقای عوض نادری سرپرست وقت روزنامه ایران و آقای یداله قربانی سرپرست وقت روزنامه های جام جم و جوان

⭕️در این همایش همچنین از آقای “مجید فرشباف سلیمی” عکاس پیش‌کسوت خبری به پاس خدمات گسترده و ارزشمند در دوران انقلاب اسلامی نیز بصورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

🔸 داوری این همایش رسانه‌ایی توسط آقایان یوسف پیربوداقی، امید سیاح و مهرداد تبریزی از میان ۱۳۷ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی همایش انجام گرفت.

🔸برپایی نمایشگاه عکس متشکل از ۲۰ قطعه از وقایع دوران انقلاب اثر مجید فرشباف سلیمی و همچنین ۲۰ قطعه از تصاویر نشریات و روزنامه‌هایی که به وقایع انقلاب بصورت ویژه پرداخت کرده‌ اند، از برنامه های جنبی همایش بزرگ رسانه نگاران انقلاب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست