اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان به دنبال خدشه دار کردن امنیت کشور هستند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمنان می خواهند امنیت کشور را خدشه دار کنند، افزود: باید در مقابل دشمنان خود را در هر زمینه آماده کنیم.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه وظیفه مسئولان حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید مشکلات مردم را شناسایی کرده و تدبیر لازم را در راستای کاهش مشکلات اتخاذ کنند.

وی بااشاره به اغتشاشات اخیر که توسط دشمنان نظام برنامه ریزی شده بود، با تاکید براینکه مسیر مردم انقلابی از اشرار جداست، خاطر نشان کرد: تخریب اموال عمومی و متضرر کردن مردم کار عده ای اشرار هدایت شده بود و مردم انقلابی و حزب الله نباید اجازه دهند اشرار امنیت کشور را برهم زنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکیدکرد: برهمه مردم ارومیه واجب است فردا (شنبه) دوم آذر در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در راهپیمایی شرکت کنند و انزجار خود را از دشمنان و آشوب گران اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل ۵ آذر را روز بسیج مستضعفین نام گذاری کرده است، گفت: این شجره طیبه طی ۴۰ سال در ایران و کشورهای مختلف پر ثمر بوده و اقدامات موثری انجام داده است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه خداوند درآیات مختلف قرآن تاکید کرده که انسان در روز قیامت و محشر به تنهایی برای حسابرسی اعمال حاضر می شود، اظهار کرد: تنها ایمان و عمل صالح انسان تنها در روز قیامت به درد او خواهد خورد و پول و مقام دنیوی هیچ فایده ای برای انسان نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا ؛ راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در ارومیه فردا شنبه ۲آذر ساعت ۱۰ از تقاطع خیابان عطایی و امام به سمت میدان انقلاب آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست