اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مهاباد در مجلس جوابیه وزیر بهداشت در خصوص ماجرای مشکوک مسمومیت های سریالی دانش آموزان در برخی استان های کشور را دیرهنگام، ناکافی و غیر قانع کننده دانست.

جلال محمودزاده در این باره به کردپرس گفت: به دنبال تذکر و اعتراض به رئیس جمهور و وزرای کشور، بهداشت و آموزش و پرورش پیرامون بروز مسمومیت مشکوک دانش آموزان در ١٠ اسفند ماه سال گذشته، وزارت بهداشت جوابیه ایی دیر هنگام ارسال کرده که قانع کننده نیست.

او ادامه داد: وزیر بهداشت در ارسالی پاسخی دیرهنگام، ناکافی و غیر قانع کننده! از پیگیری مکرر موضوع در کمیسیون های مجلس و شورای عالی امنیت ملی خبر داده و نوشته بر اساس بررسی های صورت گرفته عوامل بیولوژیک (ویروس و باکتری ها) عامل مسمومیت های اخیر در مدارس نبوده است.

محمودزاده گفت: بنده در تاریخ ۱۰ اسفند سال گذشته در تذکر شدید اللحن خود خطاب به آقایان رئیسی، وحیدی، عین الهی و نوری گفته بودم، ضرورت دارد سریعا دلایل بروز اتفاقات ناگوار در مدارس و مسمومیت مشکوک دانش آموزان که باعث اعتراض و تبعات منفی در داخل و خارج از کشور شده شفافسازی شود و ضمن جلوگیری از ادامه آن با عوامل این جنایت برخورد قاطع گردد.

نماینده مهاباد تاکید کرد: پیگیری ها در این خصوص از طریق دولت، مجلس و قوه قضاییه ادامه دارد.

گفتنی است؛ موج جدید مسمومیت های سریالی دانش آموزان در آذربایجان غربی از بعد از پایان یافتن تعطیلات نوروزی به بیش از چهار مورد رسیده است و برای اولین بار در مدارس ابتدایی هم مشاهده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست